• Lid sinds 10 januari 2012

Lochem
  2. 2,7

De Baron

Epe

Theo Blaauw heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Theo Blaauw's profielfoto
    Theo Blaauw heeft gereageerd op een recensie van De Witte Wieven

Dank u voor u recensie ik wil u toch mededelen dat het verse slagroom is maar waarschijnlijk door de warmte eerder is ingezakt

2. Theo Blaauw's profielfoto
    Theo Blaauw heeft een recensie geschreven voor Grand Cafe Merlot

Bij deze willen wij iedereen bedanken voor de jaren die wij met veel plezier hebben gedraaid. Wij, Theo en Miranda, stoppen met Grand café Merlot vandaag 8 januari 2017.

Maar we stoppen niet helemaal, we gaan door met het hele team en met dezelfde formule. We gaan naar de Witte Wieven dat ook in Lochem ligt. Vanaf 20 januari bent U daar van harte welkom en we hebben er veel zin in. Ook daar staan prijs kwaliteit en service hoog in het vaandel. Dus we nemen geen afscheid en willen u daar graag begroeten in een mooi landelijk locatie met vele mogelijkheden voor jong en oud van koffie tot diner. De kinderen kunnen heerlijk buiten of binnen uitleven en U van alle rust en ruimte genieten.

Waar kunt u ons vinden, ons adres luidt: Restaurant en Spelerij de Witte Wieven
    Zwiepseweg 157 Lochem
    Tel 0573-745002.

Tot gauw en nogmaals bedankt voor de mooie jaren in Grand Café Merlot.

Theo en Miranda Blaauw

3. Theo Blaauw's profielfoto
    Theo Blaauw heeft een recensie geschreven voor De Witte Wieven
    Nederlands Lochem

Binnenkort openen wij de deuren bij De Witte Wieven. Wij zijn Theo en Miranda Blaauw en we hebben er zin in. Helaas krijgen we de recensies er niet af en moeten we ze meenemen.
    Voorheen hadden we Grand café Merlot in Lochem waar prijs, kwaliteit en service hoog in het vaandel staan. Ook gaan we dat natuurlijk invoeren bij De Witte Wieven. Wij zien u dan ook graag op De Witte Wieven voor een ontspannend en gezellige beleving wat U wilt.

4. Theo Blaauw's profielfoto
    Theo Blaauw heeft een recensie geschreven voor De Keizerskroon

Heerlijk gegeten met mooie wijnen, goeie bediening en gratis karaf water. Voor herhaling vatbaar!

5. Theo Blaauw's profielfoto
    Theo Blaauw heeft een recensie geschreven voor Da Mario
    Italiaans Deventer

We zijn 24 maart jl bij Da Mario wezen eten. Super, alles klopt. De sfeer, bediening en het eten. Het eten lekker op smaak. We hebben heerlijk genoten. Da Mario je ziet ons vaker !!!

6. Theo Blaauw's profielfoto
    Theo Blaauw heeft een recensie geschreven voor De Baron
    Internationaal Epe

Vandaag wezen lunchen bij De Baron. Bij binnenkomst was het leuk druk en een mooie zaak, dus dat beloofde nog wat. We bestelden drie warme chocomel met slagroom. Wat een waterige drank, te zuinig afgesteld of de poeder bijna op. Verder als lunch hadden we alle drie twee kroketten met wit brood en alle drie vonden we het brood zodanig droog en oud en de kroketten zo zwart. Of de frituur heeft nieuw vet nodig, of ze hebben twee keer in het vet gefrituurd. Niemand kwam langs om te vragen of het smaakte of dat alles naar wens was. Jammer, want dat hoort toch wel. Na het eten ben ik zelf naar de bar gegaan om af te rekenen, ook daar werd niet gevraagd of alles naar wens was geweest.. Weer een gemiste kans.
    Jammer, want deze mooie zaak kan een superzaak worden met de juiste mensen op hun plek. Voor ons nooit meer De Baron.

7. Theo Blaauw's profielfoto
    Theo Blaauw vindt de recensie door Mart-Jan voor Restaurant EVI leuk

Mart-Jan

Vorige week met 10 collega's hier gegeten! Super vriendelijke bediening, heerlijk eten en goede wijn! Toptent! Als we in de buurt zijn gaan we er zeker weer eten. Ga zo door!

8. Theo Blaauw's profielfoto
    Theo Blaauw heeft een recensie geschreven voor Snackbar De Bakkerij

hier een week geleden de Bakkerij aangedaan om Eelze op te zoeken en zijn nieuwe zaak te bekijken.
    Natuurlijk wat gegeten en gedronken. Alles prima voor elkaar ondanks hij nog druk was met de inrichting.
    wij wensen Eelze en karen succes met de zaak het gaat jullie zeker lukken om er iets moois van te maken.

9. Theo Blaauw's profielfoto
    Theo Blaauw heeft een recensie geschreven voor De Hekseketel

Twee dagen op Ameland geweest en twee dagen hier gegeten. Het was weer lekker en de bediening is top. Ik raad het iedereen aan om hier te eten, hier krijg je nog waard voor je geld.

10. Theo Blaauw's profielfoto
    Theo Blaauw vindt de recensie door Terri voor De Hekserie leuk

Gisteravond gingen mijn man en ik met de 'kinderen' eten bij 'de Hekserie'. Eten? Het was met recht dineren. Weken van te voren had ik mijn wensen al met eigenaar en kok Dick besproken. We hadden iets te vieren, dus graag iets speciaals. En dat werd het. Zoals altijd werden we hartelijk verwelkomd, nu door de vrouw des 'huizes' Annuska. Samen met gastheer Gerben werden we door een 6-gangen diner met een heerlijk wijnarrangement geleid wat door Dick en zijn rechterhand Bas was bereid. Ook voor mij -als glutenvrije vegetariër- hadden ze zich enorm uitgesloofd. Het was een feest om samen iets te vieren, maar ons inwendige mens heeft ook zeker van dit feest genoten! Als jullie dit lezen: Heksenteam, bedankt voor jullie goede zorg en toverkunsten!