• Lid sinds 10 januari 2012

3. 8,6

De Keizerskroon

Deventer
Nieuwe recensie

Theo Blaauw heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Theo Blaauw's profielfoto
    Theo Blaauw vindt de recensie door Hesselink voor De Witte Wieven leuk

We hebben eten besteld en laten bezorgen. Het eten was goed van temperatuur en heeft heerlijk gesmaakt.

2. Theo Blaauw's profielfoto
    Theo Blaauw vindt de recensie door Jos Holtslag voor De Witte Wieven niet leuk

Jos Holtslag

De bediening was goed, evenals de locatie, die erg geschikt is om met kinderen te spelen. Bij het eten deden zich echter nogal wat problemen voor:
    - van een tafelgenote was het vlees koud. Dat werd daarna wel warm gemaakt.
    - van een andere tafelgenote was de biefstuk geheel doorbakken, terwijl zij medium wilde.
    Daarna kreeg ze een nieuwe, die echter geheel rauw was. Gelukkig werd deze uiteindelijk
    niet in rekening gebracht.
    - van drie anderen, waartoe ik zelf ook behoorde, was de zalm niet echt warm.

Al met al, een toplocatie, met een aardige bediening, maar geen al te best eten. De menukaart is ook veel te vol, waardoor er waarschijnlijk veel diepvrieseten wordt gebruikt.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  3. Theo Blaauw's profielfoto

We kunnen u mede delen dat het geluid is aan gepast sinds 17 november 2018

4. Theo Blaauw's profielfoto
    Van restaurant

Ja dat klopt wij geven als extra service gratis een fles water

5. Theo Blaauw's profielfoto
    Van restaurant

Fijn dat u lekker heb gegeten en het klopte dat u wat langer moest wachten want het was koningsdag

6. Theo Blaauw's profielfoto
    Van restaurant

Dank u voor u recensie ik wil u toch mededelen dat het verse slagroom is maar waarschijnlijk door de warmte eerder is ingezakt

7. Theo Blaauw's profielfoto
    Theo Blaauw heeft een recensie geschreven voor Merlot
    Nederlands Lochem

Bij deze willen wij iedereen bedanken voor de jaren die wij met veel plezier hebben gedraaid. Wij, Theo en Miranda, stoppen met Grand café Merlot vandaag 8 januari 2017.

Maar we stoppen niet helemaal, we gaan door met het hele team en met dezelfde formule. We gaan naar de Witte Wieven dat ook in Lochem ligt. Vanaf 20 januari bent U daar van harte welkom en we hebben er veel zin in. Ook daar staan prijs kwaliteit en service hoog in het vaandel. Dus we nemen geen afscheid en willen u daar graag begroeten in een mooi landelijk locatie met vele mogelijkheden voor jong en oud van koffie tot diner. De kinderen kunnen heerlijk buiten of binnen uitleven en U van alle rust en ruimte genieten.

Waar kunt u ons vinden, ons adres luidt: Restaurant en Spelerij de Witte Wieven
    Zwiepseweg 157 Lochem
    Tel 0573-745002.

Tot gauw en nogmaals bedankt voor de mooie jaren in Grand Café Merlot.

Theo en Miranda Blaauw

8. Theo Blaauw's profielfoto
    Theo Blaauw heeft een recensie geschreven voor De Witte Wieven

Binnenkort openen wij de deuren bij De Witte Wieven. Wij zijn Theo en Miranda Blaauw en we hebben er zin in. Helaas krijgen we de recensies er niet af en moeten we ze meenemen.
    Voorheen hadden we Grand café Merlot in Lochem waar prijs, kwaliteit en service hoog in het vaandel staan. Ook gaan we dat natuurlijk invoeren bij De Witte Wieven. Wij zien u dan ook graag op De Witte Wieven voor een ontspannend en gezellige beleving wat U wilt.

Meer updates