• Lid sinds 27 januari 2014

De Stip

Den Bosch

thehorseman heeft nog geen foto toegevoegd

1. thehorseman's profielfoto
    thehorseman heeft een recensie geschreven voor De Stip

Kwamen in een overvolle tent binnen, Wij dachten echt dit gaat h'm niet worden, maar mochten aan de bar plaatsnemen. Wat een drukte in een veels te kleine ruimte, je moet niet claustrofobisch zijn, wil je hier eten. Er heerst een hoog "aardappel in de keel" gehalte, de een vind zich nog meer belangrijker dan de ander zeg maar.
    Het restaurant kent geen menukaart, hetgeen mogelijk is om te eten wordt opgenoemd door de bediening. Wij kozen alle drie de sate van varkenshaas. Deze was echt heel erg lekker, en de pindasaus was fenomenaal lekker. Wel vreemd was dat het vlees niet gerijgd was aan een spies, want sate betekent toch echt "gerijgd". Tevens werden we voorzien van frietjes (helaas met frietsaus ipv mayonaise zoals ze zeiden) en een lekkere salade met ei en veel spekjes, erg lekker.
    Toen een jonge dame van de bediening het volle glas bier omstootte en het bier bij een van de tafelgenoten over zijn broek viel, werd het uiteraard schoongemaakt, maar op de vraag of we een nieuw biertje kregen werd gereageerd alsof ze … zag branden. Hoezo een nieuw biertje?? Na het eten besloten we geen dessert te nemen, maar nog een drankje aan de tafel te nuttigen. Helaas werd ons vriendelijk doch met enige irritatie uitgelegd dat dat niet de bedoeling is en dat daar de bar voor is. Er stonden namelijk andere mensen te wachten op onze tafel. Pardon? Dan moet je wellicht wat minder mensen binnen laten. Kortom: we zijn gegaan.
    Het is is prima, lekker en voldoende en prima in verhouding met de prijs. Echter de service graad is ver beneden peil. Te weinig mensen in de bediening, te veel mensen binnenlaten, en mensen letterlijk wegkijken is niet iets wat je hut goed doet. Nogmaals: het eten is prima in verhouding tot de prijs!
    PS: en doe iets aan die toiletten, te smerig voor woorden.

5,9