• Lid sinds 1 april 2012

tessa heeft nog geen foto toegevoegd

1. tessa's profielfoto
    tessa heeft een recensie geschreven voor Restaurant Pure Passie

Nooit meer!!
    We waren om 7 uur in het restaurant en vertrokken om kwart voor 11 omdat we tot dan toe alleen maar ons voorgerecht en tussengerecht ( van het 4 gangen verrassingsmenu) hadden gekregen. Geen honger meer en geen zin om nog langer te wachten, nadat we al verschillende keren gehoord hadden dat het er bijna aan kwam. Dus afgerekend en thuis een boterham met pindakaas gegeten ( geen grapje!!)
    108 euro afgerekend voor de drank (waar ze wel opvallend vaak voor langs kwamen..) en de kleine gerechtjes (die trouwens wel lekker waren) die we wel gekregen hadden.Het stoorde mij dat er 4 blz van de menukaart ingeruimd waren voor eten en 9 voor de wijnen! Warme soep of een gewone salade waren niet te krijgen als normaal voorgerecht. De kaart vond ik echt over de top met allemaal dure termen! Na aandringen kreeg ik dan uiteindelijk tomatensoep van de lunchkaart. ( ook heerlijk trouwens) Maar echt nooit meer. Volgende keer weer een restaurant dat iets minder duur doet en een normale kaart heeft!

5,5