• Lid sinds 31 december 2012

3. 7,2

Santa Maria

Malden
Nieuwe recensie

Ten Holt heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Ten Holt's profielfoto
    Ten Holt heeft een recensie geschreven voor Spijshuis La Bella

Inderdaad een beetje de Turkse variant van de Italiaanse en Balkan-keuken. We hebben met zijn vijven gegeten en gedronken voor net onder de honderd euro (gemiddeld twee gangen en twee drankjes p.p.). Het was eerder teveel dan te weinig. Een normale eter heeft al genoeg aan het hoofdgerecht.

Het hangt natuurlijk altijd af van je verwachtingen maar het Spijshuis is wat ons betreft precies wat het suggereert. Net iets onder een goed restaurant maar het scheelt niet zo veel. Als je informeel, smakelijk, ruim voldoende en goedkoop wilt eten, is dit perfect. En wat prijs/kwaliteit-verhouding betreft zul je niet vaak een betere plek vinden. De sfeer en service waren ook prima, passend bij het eten.

2. Ten Holt's profielfoto
    Ten Holt heeft een recensie geschreven voor Atlas
    Nederlands Zwolle

Een paar weken geleden voor het eerst bij De Atlas gegeten met een groep van 7. Heel fijne sfeer en uitstekend eten. Wij hadden het verrassingsmenu waarbij je per gang dan nog kunt kiezen voor vlees, vis of vegetarisch. Ik vond eigenlijk alles ongelooflijk lekker, vooral het voorgerecht en de soep, alleen de biefstuk van de Lakenfelder koe viel me tegen omdat hij te dun was (ik had toevallig ook verreweg de dunste van het gezelschap) en te lang gebakken. Maar omdat de rest zo lekker was, vergeef ik het ze van harte.

De service was in ons geval uitstekend. Niks op aan te merken.

3. Ten Holt's profielfoto
    Ten Holt heeft een recensie geschreven voor De Wolfsberg

We komen al jaren bij De Wolfsberg, vooral in de zomer, omdat het terras een van de mooiste horecaplekken van Nederland is. Persoonlijk vond ik het nog mooier voor de renovatie van een jaar of vijf geleden omdat ik erg hield van de lichtelijk vervallen, romantische stijl en sfeer die er vroeger heerste, vandaar slechts een 9. Maar het is nog steeds een fantastische plek.

We hebben er meermalen gedineerd en eigenlijk alleen maar heel goede en zeer smakelijke ervaringen aan overgehouden. Omdat het ook wel een beetje aan de prijs is (zonder dat ik daar over wil mopperen want kwaliteit mag ook iets kosten), voor de prijs/kwaliteit verhouding een 8. Maar laat je daardoor niet weerhouden want dit is echt een erg goed restaurant op een weergaloze plek. On-Nederlands!

4. Ten Holt's profielfoto
    Ten Holt heeft een recensie geschreven voor Santa Maria

Wij hebben hier tweemaal gegeten en een paar keer pizza's gehaald. De sfeer en uitstraling binnen is prima maar of het echt gezellig is hangt een beetje van het toeval af: soms zijn er verder geen gasten en dan is het natuurlijk minder. Zijn die er wel dan is het een klein, knus en oergezellig restaurant. Het eten is heel behoorlijk, soms erg goed en soms wat minder dan je bij de uitstraling zou verwachten. Niet duur en de service is uitstekend wat ons betreft.

Het zou nog een stuk leuker zijn als er buiten een terras werd aangelegd.