• Lid sinds 21 januari 2013

Brasserie Felicia

Gouda

tea-en-henk heeft nog geen foto toegevoegd

1. tea-en-henk's profielfoto
    tea-en-henk heeft een recensie geschreven voor Brasserie Felicia

Verleden zaterdag hier met z'n tweeën gegeten via een Groupon voucher. We wilden graag om 18.00 uur, maar zoals afgesproken kwamen we even na 19.00 uur binnen, want voor die tijd zouden ze 'vol' zitten. Niet dus, ze zaten nog niet half vol met gasten die ook nog niet zo lang binnen waren gezien hun menu-vorderingen. Later kwamen er nog enkele stellen bij en zat het ongeveer halfvol. We bestelden direct een drankje en gaven aan gebruik te willen maken van de aanbieding die op onze gereserveerde tafel lag, om de hoofdmaaltijd van Groupon (biefstuk met salade, frites en groente) uit te breiden met een soepje vooraf en een verassingsdessert, tegen betaling uiteraard. Het soepje kwam pas om kwart voor 8, nadat we al aan ons 2e glas wijn zaten. Vervolgens werden overal gerechten bediend, behalve ons hoofdgerecht. Rond half 9 kregen wij ons verrassingsdessert, wat zeker een "verassing" was omdat we nog geen hoofdgerecht hadden gehad. Foutje, excuses, excuses, maar wat hadden we hieraan? Na nog een half uur wachten kwam dan toch onze hoofdmaaltijd en kregen we vooraf een gratis drankje als goedmakertje. Ook kregen we een gratis ijsfondue aangeboden in plaats van het verassingsdessert (ijs), waardoor het alleen nog maar later werd, gelukkig hadden we geen haast. Al met al gingen we pas rond 10 uur weg. De mooiste huiskamer van Gouda bleek een doodgewone huiskamer in jaren 70-stijl met (te) veel tafels, de bediening was een zeer jong meisje met een wat oudere mevrouw, de moeder van de eigenaar, die in haar dagelijkse kleding liep. Ook hiervoor excuses, de andere opgeroepen jonge (goedkope) bediening was niet komen opdagen. Zeker twee rekeningen moesten over gedaan worden en die van ons klopte ook niet maar hebben we laten zitten omdat die in ons voordeel was, 'eerlijk is eerlijk'. Alleen de kwaliteit van het eten was voldoende, maar duurde het voor een 3-gangenmenu veel te lang.