• Lid sinds 3 december 2009

Humsie's Corner

Groningen

Tazelaar heeft nog geen foto toegevoegd

1. Tazelaar's profielfoto
    Tazelaar heeft een recensie geschreven voor Humsie's Corner

Prima roti, echte Hindoestaanse, niet te verwarren met de Surinaamse, want dan kom je bedrogen uit, deze heeft wel een wat andere smaak. Niet de beste die ik ooit gegeten heb, maar toch zeker een prima roti.
    Wanneer je de goedkoopste bestelt, de roti kip (met het bot er dus nog aan) moet je wel hopen dat je geluk hebt. Soms zit hier namelijk maar een heel klein stukje vlees aan, terwijl het de volgende keer zo een hele homp kan zijn. Heb ze een keer ontstemd opgebeld toen er echt maar één draadje vlees aan zat, maar toen werden ze boos. Verwacht dan dus geen klantvriendelijke service.
    Met veel honger zou ik daarom voor de zekerheid gewoon een extra stukje vlees bestellen; misschien heb je dan veel teveel, maar in ieder geval niet te weinig, want dan heb je ronduit pech.
    Service en hoeveelheid laten soms wat te wensen over, en ongeveer 1 op de 8 keer komt de bezorger ook wel eens een uur te laat, maar over het algemeen een prima zaak, die af en toe dus een (behoorlijk) steekje laat vallen.
    Maar toch blijf ik er op een één of andere manier terugkomen.