Activiteiten van Tatenhufje 86

1. Tatenhufje 86's profielfoto
    Tatenhufje 86 heeft gereageerd op een recensie van 't Koetshuis

Ik vind dit een heel raar verhaal. Ik kan mij niet voorstellen dat dit hier echt gebeurd. Ik ben er een maand geleden nog geweest. Toen net als alle andere keren. Gewoon goed eten en vriendelijke personeel. Het segment is ooit wel hoger geweest. Maar als restaurante moest jij keuzens maken.

2. Tatenhufje 86's profielfoto
    Tatenhufje 86 vindt de recensie door J. Nobbe voor 't Koetshuis niet leuk

Mooi kasteel, prettige mensen, maar in het restaurant t' Koetshuis werd tot 2 keer toe een nog rode hamburger aan mijn dochter geserveerd. Een vriendelijke opmerking hierover van mij aan een 'dame' die serveerde werd beantwoord met, letterlijk: 'jij moet niet denken dat je hier hamburgers uit de diepvries in de pan gooien. Dan ga je maar naar McDonalds! ' Ze zei het niet, ze schreeuwde. Op mijn broodje kaas met roomkaas zat ook nog sla en ei. Voor mijn dochter laten weten dat zij geen mayonaise wil. Zat er dus wel op. Op een rauwe hamburger! Zij kreeg dus wel een tweede, wat zegt dat deze 'dame' mijn dochter eigelijk gelijk gaf. We besloten er geen toestand van te maken, er waren meer mensen in dat restaurant. Ik ging betalen, de 'dame' begon weer en duwde hard een dienblad tegen me aan. Uiteindelijk heb ik haar toen gezegd dat ik het zeer onbeleefd vind. Ik pinde intussen het bedrag en heb om de lieve vrede maar niet naar het bedrag gekeken op de bon.
    Toen wij weggingen riep deze 'dame': 'jij hebt je hamburger niet betaald! ' Iedereen keek en het was er druk. Mijn dochter vond hetzelfde als ik: Weggwezen. Maar de 'dame' vond het nodig te blijven schreeuwen. Deze 'dame' zag er zo uit: tussen de 65-70 jaar, grauw grijs haar, bril, overbeet. Voor het geval dat anderen als klanten net zoiets meemaken. Allemaal heel vervelend. Verder: steeds bestellingen naar onze tafel ipv andere. Er heerste chaos en verwarring. Naast onze tafel hetzelfde verhaal. Wij gaan er nooit meer naartoe en zullen anderen aanbevelen dit ook niet te doen. Doen alsof de klant niet betaald heeft? Zeer zielig.

2,2
  3. Tatenhufje 86's profielfoto
    Tatenhufje 86 heeft een recensie geschreven voor Restaurant Diyar

Hier gegeten en het was heel lekker. Als voorgerecht had ik de rode linzensoep. Hier zat zoveel peper in dat je de linzen niet meer kon proeven. Het had ook best 'erwtensoep met sambal' kunnen zijn. Dat kon je niet meer onderscheiden zeg maar. Ik hou wel van pittig dus het was niet erg!

Hoofdgerecht heerlijk döner reepjes met yoghurt saus. Meerdere klassen beter dan de kleffe döner die je op je broodje krijgt aan de "Gaza strook". Garnituur sla en aardappelschijfjes ook heerlijk. Als nagerecht de yougurt met honing en walnoot-stukjes. Heerlijk!

Sfeer en bediening in de zaak waren ook goed! Ondanks de drukte verliep het allemaal prima en hoefden we niet te lang te wachten.

Ik zou zeggen: Teşekkür ederim!! Tot de volgende keer.

4. Tatenhufje 86's profielfoto
    Tatenhufje 86 heeft gereageerd op een recensie van De Lange Muur

Bedoeld u helemaal super, gewoon (dus dat het gewoon helemaal super is?) Of helemaal super-gewoon (dus dat het eenvoudig, simpel maar toch prettig is?)

Overigens leuke profielfoto (Y)

5. Tatenhufje 86's profielfoto
    Tatenhufje 86 heeft gereageerd op een recensie van Snackbar De Halte

En hier ben ik het dus niet mee eens

6. Tatenhufje 86's profielfoto
    Tatenhufje 86 heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Kriebelz

We zijn het met elkaar eens op dat vlak. Maar, ik wil u waarschuwen niet veel waarde te hechten aan de recensies op dit soort websites. U kunt immers niet weten wie ze plaatst en welke gevoelens (misplaatste dan wel terechte) daarachter steken.

Het kan dus best zijn dat een restaurant met een lage beoordeling op deze website u toch een prettige ervaring biedt. U zult dat echter nooit weten als u afgaat op het gemiddelde cijfer van een restaurant.

7. Tatenhufje 86's profielfoto
    Tatenhufje 86 heeft gereageerd op een recensie van 't Pannekoekhuis

Klagen achteraf is inderdaad wat aan de late kant. Vroeg u hierbij ook korting o.i.d.? Ik snap dat u dat niet krijgt na het opeten van de pannekoek.

8. Tatenhufje 86's profielfoto
    Tatenhufje 86 heeft een recensie geschreven voor De Slimmerick

Bij binnenkomst staat er, indien je hebt gereserveerd, een bordje met je naam op tafel. Dat is wel leuk. Wij hadden gereserveerd dus stond er een bordje op tafel. Die werd wel weer weggehaald nadat we plaats hadden genomen, omdat het anders onnodig ruimte innam. Dus dat was goed.

Ruime keuze uit gerechten. Ik heb de kalfs medaillons gehad en die waren erg lekker met "gepofte knoflooksaus". Prima smaak hoor. Garnituur: bloemkool met lekkere saus, salade, patat en: de ronde krieltjes. Wel aan de zoute kant maar erg lekker van smaak en goed gaar. Naar het schijnt kun je garnituur onbeperkt bijbestellen. Ons niet verteld maar zal wel zo zijn. Merlot smaakte lekker.

De bediening wel goed. Niet extreem vriendelijk... maar dat hoeft wat ons betreft ook niet. Gewoon is ook goed. Desert ook goed.

Inrichting is een kwestie van smaak maar ik vond het wel goed.

Dan een cijfer. De cijfers die onder mij zijn gegeven vind ik zelf aan de hoge kant dus ik ga daar niet in mee. Omdat ik geen invloed wil hebben op het gemiddelde cijfer hou ik het bij deze woorden. Ik vind een cijfer sowieso een beetje flauw. Wie ben ik om een cijfer te plakken. Het is toch geen school? En ik krijg van het personeel toch ook geen cijfer? Daarnaast houden de eigenaren de gegeven cijfers erg goed in de gaten. Begrijpelijk. Maar ik ga me er niet aan wagen.

9. Tatenhufje 86's profielfoto

Wat zegt dat dan? Groetjes

10. Tatenhufje 86's profielfoto
    Tatenhufje 86 heeft gereageerd op een recensie van De Slimmerick

Tip: ga ook eens ergens anders eten!

11. Tatenhufje 86's profielfoto
    Tatenhufje 86 heeft gereageerd op een recensie van De Slimmerick

Dit verhaal is wel heel lang, wij hebben het niet gelezen in elk geval.

12. Tatenhufje 86's profielfoto
    Tatenhufje 86 heeft gereageerd op een recensie van Pibia

Hoewel Kantelberg niet heel positief schrijft, zijn de cijfers die hij vervolgens geeft wel heeeeel erg laag!!! Een 2,4 kleurt jouw verhaal te zwart, Kantelberg.

Wij gaan hier snel weer een keer eten hoor. Zijn fan van de Pibia!

13. Tatenhufje 86's profielfoto
    Tatenhufje 86 heeft gereageerd op een recensie van Reuvershoeve

Vanuit u en uw dochter beredeneerd kan ik me een klein beetje voorstellen dat u dit zegt. Maar waarom zou een restaurant er financieel bij in moeten schieten omdat een gast allergisch is? Het restaurant maakt waarschijnlijk extra kosten met een lactose-vrije pannekoek. Ik zie het daarom niet echt als straf voor uw dochter. Kwamen de extra kosten als een verrassing achteraf op de rekening? In dat geval kan ik uw boze woorden begrijpen. Anders niet.

14. Tatenhufje 86's profielfoto
    Tatenhufje 86 vindt de recensie door Derkjan voor Cafetaria Marktzicht leuk

Een erg sfeervolle snackbar met vriendelijk personeel. De frituur smaakt dol fijn (ps. nee het smaakt niet naar dolfijn)

15. Tatenhufje 86's profielfoto
    Tatenhufje 86 heeft gereageerd op een recensie van De Pinksterbloem

Ik snap niet helemaal waarom je voor sfeer dan een 2 geeft. Alleen omdat je het niet gemakkelijk kon vinden? En is de prijs/kwaliteit daarom ook een onvoldoende waard?

Kun je dit toelichten?

16. Tatenhufje 86's profielfoto
    Tatenhufje 86 heeft een recensie geschreven voor Tippel-Inn

"Tippell Inn" aan de Krugerstee, prima snackbar hoor. Patat 'doorbakken' is de lekkerste variant. Altijd als je belt en een tijd afspreekt klopt die; je staat dan nooit langer dan een minuut binnen. Je hoeft dan niet op de drukke tijdstippen lang te wachten en elkaar een beetje aan te kijken. Er liggen overigens wel wat krantjes en een spelautomaat, dus dat is ook een plus. Je kunt er ook naar de wc. Op zich wel grappig dat een van de medewerks altijd zegt 'je mag gaan', of 'je mag naar huis!' als de bestelling klaar is. Prima snackbar hoor.

17. Tatenhufje 86's profielfoto
    Tatenhufje 86 heeft gereageerd op een recensie van Pibia

Dan nog even over de opmerking van Lisa: die dame waar ze over praat is meer een soort van gastvrouw dan een serveerster. Ze ontvangt de gasten en maakt een praatje hier en daar. Dat is haar functie nou eenmaal . Echt onverstandig dat je op je eigen avondje uit 20 minuten lang in de gaten gaat houden wat een gastvrouw uitvoert. HEb je elkaar dan echt niks te vertellen gehad?

18. Tatenhufje 86's profielfoto
    Tatenhufje 86 heeft gereageerd op een recensie van Pibia

Daan heeft zich denk ik gewoon verdacht gedragen, want ik ben hier al heel vaak naar de wc geweest en nog NOOIT teruggeroepen.

19. Tatenhufje 86's profielfoto
    Tatenhufje 86 heeft gereageerd op een recensie van Cafetaria Marktzicht

Kaatje wat bedoel je met het 'gebrek aan dynamiek van het personeel? '

20. Tatenhufje 86's profielfoto
    Tatenhufje 86 heeft een recensie geschreven voor Pibia

Wij komen hier al ruim twee jaar en vinden hier de pizza de lekkerste van Apeldoorn. Het zijn gewoon hele lekkere pizza's. De koks zijn dan ook van Sicilia en weten wel hoe ze dit moeten doen. Er hangen foto's aan de muur van italiaanse taferelen, maar ook een paar foto's van beschimmeld fruit.
    Wij vinden dit een fijn restaurant. Cijfer 8.

Meer updates