• Lid sinds 11 maart 2013

Selamat Datang

Zoetermeer
  3. Grand Plaza

Eibergen

Tanja Schaap heeft nog geen foto toegevoegd

1. Tanja Schaap's profielfoto
    Tanja Schaap heeft gereageerd op een recensie van 't Vuurspoor

Dankjewel Karel.
    Erg prettig te horen dat we in ieder geval in de goede richting bezig zijn.

2. Tanja Schaap's profielfoto
    Tanja Schaap heeft een recensie geschreven voor Njoy
    Internationaal Veenendaal

Het eten was prima voor mekaar, het biertje van prima kwaliteit en iedereen is even vriendelijk.
    Het warme buffet is helaas niet goed op temperatuur, dat zou toch wel iets warmer mogen.
    Gelukkig is het op woensdag niet zo druk en was het gewoon rustig en gezellig.
    Sushi wordt voor je neus gemaakt en sommigen zijn echt prachtig.
    We hebben genoten.

3. Tanja Schaap's profielfoto
    Tanja Schaap heeft een recensie geschreven voor Selamat Datang

We komen regelmatig in Zoetermeer voor het bezoeken van concerten in "de Boerderij". Hier geland op aanraden van een toevallige voorbijganger.
    Gewoon helemaal top. Heerlijk buffet met meer dan voldoende keus. Mooie gerechten om je eigen feestelijke rijsttafel samen te stellen. Heerlijke soepjes vooraf en een prima ijsje na. En dat voor minder dan 20 euro.
    Gewoon doen, harstikke lekker en gezellig.

4. Tanja Schaap's profielfoto
    Tanja Schaap vindt Grand Plaza leuk

Tanja Schaap

5. Tanja Schaap's profielfoto
    Tanja Schaap heeft een recensie geschreven voor Brasserie Beerie

Een paar weken geleden met een paar vrienden gezellig wezen eten.
    Na een kort maar gezellig welkom werden we naar onze tafel gebracht door de jong bediende.
    De drankjes werden al snel gebracht en de avond startten we met een prima voorgerecht. Zelf had ik de zalm besteld en deze was meer dan voortreffelijk.
    Bij het hoofdgerecht werden genoeg groenten en aardappelen op tafel gezet om van een mooi uitgebreid menu te kunnen spreken.
    Toen het wat rustiger werd kwam zelfs de kersverse eigenaar nog even aan tafel om te peilen wat we er van vonden en om zichzelf voor te stellen.
    Kortom, prima eten in een bijna huiselijke sfeer. Ga zo door.

6. Tanja Schaap's profielfoto
    Tanja Schaap heeft een recensie geschreven voor Loco
    Eetcafé Lievelde

Tijdens een korte vakantie in Groenlo hier terechtgekomen. De bediening was supersnel en had aandacht voor alle gasten. Het was niet zo druk, maar het gebouw ademt zelf een bijzonder grappige sfeer uit.
    Het voorgerecht bestaande uit een tomatensoep en de carpaccio zalm waren beide van zeer hoge kwaliteit en het samenspel met de sausjes en groenten een lust voor het oog en smaakpapillen.
    Het hoofdgerecht voor beiden een mixed grill. Bijzonder goed gebakken vleessoorten van kip, varken en rund en smakelijk afgewerkt met een heerlijk sausje. Daarnaast een puntzak met prima gebakken frietjes, een heerlijke salade met appel, bleekselderij en zure room en een meer dan prima groentemixschotel. Echt een aanrader in deze streek.
    Wij komen in ieder geval weer terug.

7. Tanja Schaap's profielfoto
    Tanja Schaap heeft een recensie geschreven voor Lotus
    Japans Tiel

Ondanks de in andere recensies genoemde zaken waardoor je niet naar dit restaurant zou moeten gaan, zijn we afgelopen dinsdag toch even binnengevallen bij dit restaurant.
    Het is een verademing tussen al die vreetschuren. Lekker rustig eten in een moderne maar gezellige omgeving. De bediening is vlot en de gerechtjes waren gewoon heerlijk vers, warm waar het hoort en een streling voor de interne mens.
    Je wordt ook na een paar uurtjes kletsen niet van je stoel af gekeken en de ruimte is zodanig dat je jezelf prima kunt bewegen.
    Kortom, voor herhaling vatbaar.

8. Tanja Schaap's profielfoto
    Tanja Schaap heeft een recensie geschreven voor Castra
    Nederlands Kesteren

Vorige maand met familie genoten van het buffet. Heerlijke vis en vleesgerechten samen met de verse groenten doen een mens echt goed.
    Een heerlijke huisgemaakte soep vooraf en de huiselijke gezelligheid doen ook wonderen. Gewoon een fantastische plek om een avond te spenderen.

9. Tanja Schaap's profielfoto
    Tanja Schaap vindt de recensie door Chris voor 't Vuurspoor leuk

Chris

Als je een hamburgerschotel bestelt in een barbecuerestaurant dan verwacht je een heerlijk gegrilde hamburger en niet iets als een gefrituurde diepvrieshamburger van C1000. Ook de salade viel tegen (klein bakje met wortelsnippers in yoghurt). Maar voor 10 euro is dat ook wel logisch.

Bij het afrekenen in de grote barbecueruimte (gasbarbecue ingebouwd in de tafels met afzuigkap daarboven) viel mij op dat het daar werkelijk bloedheet is, misschien in putje winter nog een voordeel maar op een koude meidag (16°C) was het er al niet te harden. Desondanks zit het restaurant helemaal vol...

Ik weet nu dat het niet mijn restaurant is, hoewel ik dol ben op barbecue is dit dus niet mijn ding. Geef mij maar een echte barbecue met houtskool en je maakt me al blij met hooguit 2 mooi gegaarde stukjes vlees (echt vlees), een vers gebakken stokbroodje erbij en een glaasje wijn, meer is niet nodig.

6,3
  10. Tanja Schaap's profielfoto
    Tanja Schaap vindt de recensie door CB voor 't Vuurspoor leuk

CB

Eerste keer hier maar zeker voor herhaling vatbaar. Alles was prima in orde. Eigenaars zeer gastvrij. Werd regelmatig gevraagd of we nog iets nodig hadden, werd meteen voor gezorgd. Kunnen sommige eetgelegenheden een voorbeeld aan nemen. Heel gezellig en knus. Wij hebben houtskool bbq gedaan, heerlijk!

11. Tanja Schaap's profielfoto
    Tanja Schaap heeft een recensie geschreven voor Pondok Kita Kronenburg

Vanmiddag voor de eerste keer in het nieuwe restaurantje aan de Markt in Arnhem geweest.
    Een en ander is nog in aanbouw, maar het eten was echt voortreffelijk.
    Zeker tot ziens.

12. Tanja Schaap's profielfoto
    Tanja Schaap heeft gereageerd op een recensie van 't Vuurspoor

En dan is het daar. We hebben nu ook voor de verwende BBQ liefhebber een viertal houtskoolbarbecues, natuurlijk met echt vlees.

13. Tanja Schaap's profielfoto
    Tanja Schaap heeft een recensie geschreven voor Watami

Op aanraden van onze dochter afgereisd naar Wageningen. Bij het restaurant aangekomen en netjes ontvangen door een jonge dame. We werden naar een tafeltje gebracht en na een paar minuten kregen we ons eerste drankje.
    De keuze aan gerechtjes is groot genoeg, de porties niet te groot zodat je zoveel mogelijk kunt proeven. En dat beviel uitstekend. We kwamen niet verder dan de vierde ronde, vol is gewoon vol. Alle drankjes kwamen keurig op tijd en de smaken van de diverse hapjes waren allemaal prima voor mekaar.
    Wel een paar aandachtspuntjes; Ik heb geen idee of het zo hoort, maar ik vond de hoeveelheid sesamzaad op nagenoeg elk warm gerecht wel wat te veel. Daarnaast is het geluid van de muziek erg slecht, waardoor je steeds denkt dat er zo'n smartphone probeert er een einde aan te maken. De keuze van de muziek is wel prima.
    We komen zeker vaker.

14. Tanja Schaap's profielfoto
    Tanja Schaap vindt de recensie door Wendyli voor 't Vuurspoor leuk

Wendyli

Wat een geweldig gezellig en knus restaurantje! De eigenaar en zijn vrouw zijn zeer netjes, en heel erg kind vriendelijk. Speciaal leuk bordje voor mijn dochtertje tevoorschijn gehaald, rietje gevouwen, ijsje zelf samenstellen, grapjes maken. Ze maken het gezellig zonder opdringerig te zijn. Het eten was heerlijk, veel keus ook. We hebben echt een leuke avond gehad en gaan zeker weer een keer terug. Ik heb nog nooit eerder een recensie geschreven maar dit restaurant is echt een aanrader.

15. Tanja Schaap's profielfoto
    Tanja Schaap heeft een recensie geschreven voor Eastern Plaza

Deze week weer eens het Eastern Plaza bezocht.
    Gewoon weer van ouderwetse kwaliteit, volgens mij een van de beste wokrestaurants van Nederland.

Van de bakplaat maak ik geen gebruik, wel wat items uit het "standaard" buffet. Het buffet is vaak wat aan de lauwe kant, maar de gerechten zijn prima. De sushi en voorgerechten zijn echter super.

Zoals gezegd ga ik voor de wok en deze is bijna indonesisch. Prima gekookt en afgebakken met meer dan prima, niet overheersende sausen.

16. Tanja Schaap's profielfoto
    Tanja Schaap heeft een recensie geschreven voor Rhodos

Het was al enige jaren geleden dat we restaurant Rhodos bezochten. Nog steeds is de kwaliteit gewoon erg goed, zoniet de beste uit de verre omgeving.

Wij hebben graag allerlei gerechten op tafel dus dan ga je voor een ruim bemeten schotel met diverse sausen, salades en natuurlijk het heerlijk bereidde vlees van de grill. Geen sterke kruiden, gewoon echt lekker vlees.

Het wijntje was heerlijk en het is een verademing dat er in een restaurant een lekker biertje wordt getapt.

Kortom, nog steeds uitstekend.

17. Tanja Schaap's profielfoto
    Tanja Schaap vindt de recensie door Geraldine voor 't Vuurspoor leuk

In één woord super. Veel keuze aan vlees en vis, vriendelijke bediening, top muziek. Wij gaan nog een keer terug!

18. Tanja Schaap's profielfoto
    Tanja Schaap vindt de recensie door Jmeeuwsen voor 't Vuurspoor leuk

Jmeeuwsen

Vandaag de verjaardag van onze dochter (5 jaar) gevierd met het BBQ-arrangement. Een hele vriendelijke ontvangst door de eigenaren. Gemoedelijke sfeer, leuke inrichting van de verschillende eetkamers. Lekkere eigengemaakte champignonsoep vooraf. Veel keuze aan vlees/vis/salades/sausjes/kruiden en heerlijke frietjes. Restaurant is goed te bereiken. Zeker voor herhaling vatbaar!

19. Tanja Schaap's profielfoto
    Tanja Schaap heeft een recensie geschreven voor De Lelie
    Afhaal en bezorg Wadenoijen

Op aanraden van een goede kennis bij de lelie binnengevallen. Het eerste wat opvalt is dat hier het concept van wokken en bakken niet is uitgelopen op een vreetschuur met 1500 plaatsen, maar gewoon een persoonlijk restaurant.

De sushi was heerlijk vers en er was meer dan voldoende keus. Zelfs heel veel verse en gerookte vis, ook paling was ruim voorhanden.

Bij de wok is de keuze niet zo heel erg groot, maar ook hier weer ontzettend verse producten. De kundigheid van de wokkok is echt bijzonder. Niet teveel saus waardoor het vlees en vis smaak houden en dan blijkt dat de kwaliteit gewoon goed is (maak je nog wel eens anders mee).

Het buffet was een beetje laag van temperatuur wat wel jammer is, vooral omdat de lekkernijen die er in zitten gewoon beter verdienen. Lekker knapperig vlees, vers gebakken vis etc.

Tot slot nog even een paar items als toetje genomen, ook lekker.

Nog een klein dingetje. Vraag even naar een hertog jan biertje, jupiler is leuk voor de kroeg.

20. Tanja Schaap's profielfoto
    Tanja Schaap vindt de recensie door roeland bruinsma voor 't Vuurspoor leuk

roeland bruinsma

Lekker gebarbecued in mooi lokaal. Veel variatie aan vlees, vis, groente en fruit. Handig spiespannetje voor garnelen enz. Voor de vegetariër waren gezellige lekkere pakketjes gemaakt.

21. Tanja Schaap's profielfoto
    Tanja Schaap vindt de recensie door marty verhoeven voor 't Vuurspoor leuk

Goede service. Lekker eten. Genoeg keus. Gezellige bediening. Zeer zeker een aanrader, gegarandeerd tot de volgende keer.

22. Tanja Schaap's profielfoto
    Tanja Schaap vindt de recensie door Els Severens voor 't Vuurspoor leuk

Net terug van het BBQ-arrangement. Gezellige aankleding. Enthousiaste eigenaars. Supervers vlees, vis, stokbroodjes etc. Veel en gevarieerd aanbod aan voedsel. Het BBQ-en aan tafel was ontspannen en gezellig. Dit was ons eerste bezoek aan dit restaurant maar zeker niet onze laatste keer. Complimenten!

23. Tanja Schaap's profielfoto
    Tanja Schaap vindt de recensie door Wil voor 't Vuurspoor leuk

Wil

Het restaurant is gevestigd in de voormalige fruitveiling van Zetten, nu een monument. De industriele omgeving is nog terug te vinden in diverse leuke details in de inrichting, rieten plukmanden als lampen, schitterende foto's van de fruitpluk uit dertiger jaren aan de muur. Maar ook de entree, toiletten en de gang ademen een verstilde bedrijvigheid uit het rijke fruithandelsverleden van de Betuwe. De ruimte zelf herbergt een zestal ruim opgezette barbeque tafels, vier op hoogte en twee op normaal tafelniveau. Elke tafel met individuele afzuiging boven de gasbarbeques die in de tafels zijn ingebouwd. Er staan twee vitrinekoelingen met een keur aan vlees en vis. All you can eat. Het vlees is vers, netjes geportionneerd, niet te groot of klein, precies goed. Ook de vier soorten vis zijn vers gesneden. Vooraf champignon roomsoep, huisgemaakt vers en heerlijk van smaak. De barbeques waren snel op temperatuur, we waren met twee personen en maakten aan de grote zespersoons tafel kennis met een ander stel. Was onderhoudend en ongedwongen.
    Huiswijn is lekker stevig, maar niet te zwaar. Het vlees was uitstekend, niet overdadig gekruid, en met voldoende sausjes om e.e.a. op smaak te brengen. Er werd zelfs nog een extra sausje uit de kast getrokken (sambal/gember) omdat we aangaven daar liefhebber van te zijn.
    We konden het, tot het menu behorende, ijs niet meer op en haalden nog nét de trein naar huis. Want Restaurant het Vuurspoor ligt, je raadt het, aan het spoor. Station Zetten.
    De eerste openingsavond van een restaurant kenmerkt zich vaak door het over elkaar heen buitelen van personeel, mislukte gerechten, drankjes te laat, gerechten te laat of juist te vroeg etc. Hier niets van dat al, Tanja en Gerrit Schaap lieten zien dat ze het in de vingers hebben en hebben wat mij betreft een prima restaurant met een aparte stijl van eten uitstekend op de (lekkere) kaart gezet.
    We komen terug!!

24. Tanja Schaap's profielfoto
    Tanja Schaap vindt de recensie door Ed Henkens voor 't Vuurspoor leuk

Ed Henkens

Ik was er de eerste avond dat het restaurant geopend werd.
    De inrichting van het restaurant was heel sfeervol en gezellig. De moderne
    barbecuetafels in combinatie met de oude bar vond ik erg leuk.
    Gedurende de avond was er een open en ongedwongen sfeer. Daar hadden de gastvrouw en gastheer een grote bijdrage in. Het vlees, salades en dergelijke waren van uitstekende kwaliteit en ruim voldoende aanwezig. Kortom ik heb het prima naar mijn zin gehad en zeker een of meerdere herhalingen waard.

25. Evelien Verdiesen

Vlak na de opening hebben wij voor het eerst bij 't Vuurspoor gegeten.
    De sfeer en de aankleding is helemaal in stijl van de fruitveiling van vroeger. Een kop zelfgemaakte soep is een goede start. Er was een zeer ruim assortiment vlees, salades enz. Lekkere vers gebakken broodjes, diverse sausjes en frietjes.
    Je kan zelf je spiesen samenstellen en aan tafel afbakken.
    De bediening was vriendelijk en vlot. Je kunt net zo veel spiesen samenstellen als je zelf wilt.
    We hebben heerlijk gegeten en komen graag nog een keer terug.

26. Tanja Schaap's profielfoto
    Tanja Schaap vindt de recensie door Frieswijk voor 't Vuurspoor leuk

Frieswijk

Afgelopen week voor het eerst hier in het barbeque restaurant geweest en zeer positief bevallen. Een ongedwongen sfeer, huiselijke ontvangst en een mooi sfeervol ruimte.

Heerlijke vlees en visspecialiteiten, welke wij zelf op een spies konden doen en op de barbeque konden garen. Het gehele buffet was een plaatje en was zeer goed verzorgd. Compliment.

Het is de moeite waard om hier even naar toe te gaan.

Ook de prijzen zijn zeer gemoedelijk, je krijgt veel voor weinig.

Wij zullen geregeld terug komen.

27. Tanja Schaap's profielfoto
    Tanja Schaap vindt de recensie door Fam. Buiten voor 't Vuurspoor leuk

Fam. Buiten

Tanja en haar man maken er echt een gemoedelijke gezellige avond van als je komt. Het eten is prima en vooral de zelfgemaakte soep was heerlijk . Echt een aanrader als je een avond gezellig en gemoedelijk wil BBq ' en

28. Bert en Jannie

Dinsdag een feestje gehouden bij Vuurspoor. Heerlijke eigengemaakte soepen.
    Uitgebreide keus uit vlees, vis salades en vers fruit. No nonsens eigenaars (Tanja en Gerrit) Zeker voor herhaling vatbaar.

29. Tanja Schaap's profielfoto
    Tanja Schaap vindt de recensie door Geert voor 't Vuurspoor leuk

Afgelopen zaterdag naar het barbeque restaurant 't Vuurspoor in Zetten geweest. Dit restaurant is een absolute aanrader. Zeer goede kwaliteit vlees, vis, groente en salades. Geweldige ontspannen sfeer onder het genot van een heerlijk koud glas bier. Goede bediening zonder kapsones en met een grapje op zijn tijd. Helemaal perfect voor een leuk en lekker BBQ diner.
    Ga hier zeker vaker naartoe!

Meer updates