• Lid sinds 6 februari 2014

't Zusje

Cuijk

Tamara Trap heeft nog geen foto toegevoegd

1. Tamara Trap's profielfoto
    Tamara Trap heeft een recensie geschreven voor 't Zusje

Tja, dit restaurant MOET je in ieder geval geprobeerd hebben volgens velen.
    Inmiddels drie keer geweest. De eerste keer met een grote groep. Dit was een geweldige ervaring. Het Zusje leent zich er uitstekend voor om uitbundig en rumoerig te tafelen. Uiteraard was het rommelig bij het serveren van de gerechten, want de meeste mensen in mijn groep hadden het te druk met kletsen om de vriendelijke jongens te horen roepen wat zij op de zware dienblad en in de aanbieding hadden. Zo nu en dan klopte een gerechtje niet, maar misschien is het wel verkeerd bestelt?
    De tweede keer ben ik met twee jonge jongens het Zusje onveilig gaan maken. Ik merkte dat het voor mij bijna te donker was, omdat ik de menukaart niet goed kon lezen. Gelukkig hadden de jongens goede ogen! Ook dit keer werden we vriendelijk bedient en waren de gerechten verrukkelijk. Vooral de Gamba PilPil!
    Gisteren was mijn derde bezoek aan het Zusje. De service was weer top, de rode Spaanse huiswijn gleed weer als een engeltje door mijn keel en de toetjes waren weer absoluut de kersjes op de welbekende slagroomtaart!
    Kortom; met een goede bril, vrolijk humeur en zin in een lange, bourgondische avond is Het Zusje een schot in de roos.