• Lid sinds 12 maart 2015

Houten

T. Van Alphen-Gijsbertse heeft nog geen foto toegevoegd

1. T. Van Alphen-Gijsbertse's profielfoto
    T. Van Alphen-Gijsbertse vindt de recensie door Ron voor Zinnia leuk

Na wat (negatieve) recensies te hebben gelezen, hebben we toch besloten zelf te ontdekken wat hiervan waar is. Na telefonisch een tafel bij het raam te hebben gereserveerd, zijn we hier gisteren voor het eerst binnengestapt. Wij komen tot de conclusie dat je hier gewoon goed bereid eten krijgt voorgeschoteld. Ondanks het feit dat je in een grote ruimte zit, hielden wij er een intiem gevoel aan over. Personeel is onopvallend aanwezig en dat hebben wij als prettig ervaren. Als wij een punt van aandacht kunnen noemen dan is dat dat men bij het uitserveren beter moet aangeven wat er wordt neergezet. Al met al vinden wij het een prima restaurant en zullen hier zeker nog eens terugkomen.

2. T. Van Alphen-Gijsbertse's profielfoto
    T. Van Alphen-Gijsbertse heeft een recensie geschreven voor Zinnia

Ben bij verschillende sushi restaurants geweest en ben uit gekomen bij Zinnia. Ben er uiterst tevreden over, ben met verschillende mensen daar geweest en de ontvangst is uitermate vriendelijk, goede service en heerlijk eten. Krijgen we gasten dan nemen we ze graag mee naar Zinnia en de reactie's van iedereen is ontzettend positief!!!