• Lid sinds 22 augustus 2010

3. 3,3

Ame Gijs

Hindeloopen
Nieuwe recensie

t polet heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. t polet's profielfoto
    t polet heeft een recensie geschreven voor Stoof
    Internationaal Sneek

Wij hebben hier met een groep van 11 pers gegeten. Wij hadden de proeverij van stoofpotje. Wat was het lekker en wat word het leuk gepresenteerd. En de bijgerechten waren ook echt lekkers vers en smakelijk. Bediening was vriendelijk en attent. Wij komen hier zeer zeker nog een keer terug. Een aanrader vooral met een groep.

2. t polet's profielfoto
    t polet heeft een recensie geschreven voor Ame Gijs

Hier op zondagmiddag koffie gedronken.
    Koffie was goed de appeltaart was aan de punt loei heet in het midden diep gevroren en het uit einde was ook weer loei heet.Beetje vreemd en jammer want het ging echt ten koste van de smaak.De zoon had een glas rode wijn, wat overigens een goede wijn was,echter het bestelde brood plankje was een grote tegenvaller.Keiharde kruidenboter waar de dille zeer de boventoon voerde en het schaaltje met een oranje achtige mayonaise was wat smaak betreft niet te herkennen.Alleen de plakjes stokbrood waren vers de rest aan brood was oud en uitgedroogd.Als je dit restaurant binnen komt denk je hier kan je lekker eten maar onze koffie ervaring heeft ons doen besluiten hier niet te gaan eten.Jammer.

3. t polet's profielfoto
    t polet heeft een recensie geschreven voor Brasserie 'De Noorderpoort'

De recensie op internet de zoveel beloofde, daarbij het mooie verhaal van topkok Herman den Blijker deed ons besluiten om hier eens te gaan eten. Helaas werd dit een grote teleurstelling. Het mooi ingerichte restaurant bleek smaakvoller dan het eten. Vooraf het trio carpaccio genomen, geheel smaakloos en om de slechte kwaliteit te verdoezelen het bord volgegooid met sla en kappertjes. Hoofdgerecht, de zo geroemde zalmrollade genomen, uitgedroogde onbestemde vis iets?. Nagerecht, het grand dessert was helemaal een tegenvaller en de €8,50 zeer zeker niet waard. Voor 2 personen €75 betaald wat het zeer zeker niet waard was. De ober had totaal geen kennis van zaken en keek ons nog net niet de deur uit.
    Dit mooi gepresenteerde restaurant is echt geen aanrader.