• Lid sinds 22 november 2012

1. Wishlist
  2. Favorieten
  3. Gevolgde restaurants

Beoordelingen

't Kromhout heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. 't Kromhout's profielfoto
    't Kromhout heeft gereageerd op een recensie van Grandcafé 't Kromhout
    't Kromhout
    Van restaurant

Zeer spijtig om te horen, helaas betreft het hier de drukste dag van het jaar. En vallen wij deze dag middenin het evenementen terrein. (20 duizend bezoekers). Maar dit mag natuurlijk niet inhouden dat de kwaliteit anders is dan anders. Helaas is dit bij u wel het geval geweest, waarvoor onze oprechte excuses. Fijn om toch te horen dat uw vorige ervaringen met ons restaurant wel positief waren.

2. 't Kromhout's profielfoto
    't Kromhout schreef:

Welkom op de pagina van restaurant lounge 't Kromhout. Het ongedwongen restaurant in hartje centrum van Brummen.
    Bij ons bent u meer dan welkom voor een goede kop koffie & Gebak, een lekkere lunch, een gezellige borrel of een tongstrelend diner. In onze lounge treft u altijd wel andere mensen voor een gezellig praatje onder het genot van een drankje. in het restaurant gedeelte is het goed toeven, maak gebruik van onze gevarieerde menu kaart. Ons team aan medewerkers staat met veel plezier voor u klaar! graag tot ziens in 't Kromhout

3. 't Kromhout's profielfoto
    't Kromhout schreef:

T Kromhout is een gezellig en gemoedelijk restaurant in Brummen. in het restaurant kunt u terecht voor een heerlijke lunch, een tongstrelend diner maar ook voor een receptie of bruiloft tot plusminus 135 personen.

In de speciale lounge serre kunt u gezellig met vrienden borrelen en eventueel gebruik maken van de borrelkaart.

Wij maken van elke gelegenheid een speciaal moment.

Wij heten u van harte welkom in onze zaak.
    Frank van der Heide & zijn team