• Lid sinds 4 september 2009

Amor

Utrecht

Nikos

Utrecht

Sylvia heeft nog geen foto toegevoegd

1. Sylvia's profielfoto
    Sylvia heeft een recensie geschreven voor Amor

Zal bij het begin beginnen. De broodjes waren te hard, de tapenade was uitgedroogd, bleef niet plakken op het broodje.

Met de tapas was het niet beter gesteld, de bladerdeeg hapjes waren uitgedroogd en niet normaal in te snijden/ te bijten.
    De gehaktballetjes waren zeker al een keer of drie eerder opgewarmd geweest. En in de gamba's met knoflook hebben wij alleen maar durven prikken met onze vorken.

Na een bezoek aan de toiletten hielden wij het voor gezien, die waren zo ontzettend ranzig dat ik de deur maar direct heb dichtgegooid.

Aangegeven dat wij het eten vreselijk slecht vonden, als reactie kregen wij dat wij niet veel gewend zijn. (ja, natuurlijk alsof wij van Mars komen en niet weten wat een tapasrestaurant is)

Daarom aan een ieder die dit leest, ga nooit, maar dan ook nooit naar dit restaurant, tenzij je van Mars komt en niet weet wat een tapasrestaurant is natuurlijk.

2. Sylvia's profielfoto
    Sylvia heeft een recensie geschreven voor Nikos

Eten is goed, sfeer is altijd gezellig (in het weekend), bediening prima, vriendelijke eigenaar/gastheer.

Zeker een aanrader om eens te gaan eten. Vooral met grote groepen is het erg gezellig.