• Lid sinds 21 september 2016

Beoordelingen

1. The Tang Dynasty

Bergen op Zoom
Nieuwe recensie

Sylvia van den Berg heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Beste Tang,

Ik wil jullie hartelijk bedanken voor de afgelopen periode.
    Ik kon tijdens deze moeilijke tijden in privé sferen altijd bij jullie de lekkerste bami komen eten als het even tegen zat. Het pils wat jullie dan serveerde was telkens overheerlijk.
    Toen het echt allemaal tegen zat vond ik het heel fijn dat ik bij jullie mijn beklag mocht doen. En elke dag na het werken verheugde ik me al op het vooraf gedekte tafeltje in de hoek bij het doorgeefluik. Ik heb echt het gevoel dat jullie hem speciaal voor mij dekken, omdat ik elke dag hetzelfde bestek terug herken aan de resten bami van de dag ervoor.
    Houdt dit zo vol! Ik zal de komende periode nog vaak m'n tafeltje opzoeken en gebruik maken van jullie gastvriendelijkheid.
    Bedankt Tang!

Groet
    M Ringelhoed

2. Sylvia van den Berg's profielfoto
    Sylvia van den Berg vindt de recensie door Noa cohn voor The Tang Dynasty leuk

De afgelopen paar maanden ben ik, door een aantal nare gebeurtenissen in mijn leven, meer geloviger geworden. Dit betekent voor mij dat ik minder varkensvlees ben gaan eten, wat naar de Chinees gaan normaal gesproken stukken lastiger maakt. Dit is echter niet het geval bij Tang Dynasty.

De meeste Chinese restaurant willen/kunnen mij niet vertellen waar varkensvlees in zit. Dit was gelukkig geen probleem bij Tang. Ik heb hier heerlijk kunnen eten en heb genoten van het uitzicht. Het heet immers niet voor niets zeekant. Dankzij de geweldige multiculturele samenleving heb je ook echt het gevoel dat je in het buitenland bent.

Mijn conclusie is dat het meer is dan een restaurant. Het is een ervaring, een geweldige ervaring.