• Lid sinds 18 september 2017

Bonetti

Haarlem

sylvia heeft nog geen foto toegevoegd

1. sylvia's profielfoto
    sylvia heeft gereageerd op een recensie van Bonetti

toetje droog plakje cake, kan het dan toch niet laten.

2. sylvia's profielfoto
    sylvia heeft gereageerd op een recensie van Bonetti

dit is gewoon een lachtertje. succes

3. sylvia's profielfoto
    sylvia heeft gereageerd op een recensie van Bonetti

Misschien zou je de aangegeven negatieve commentaren eens serieus moeten gaan nemen. En niet bij ieder commentaar het dan in de schoen van de klant te gieten. Jullie eten en de prijs komen niet met elkaar overeen. Daar zouden jullie eens wat aan moeten doen!!

4. sylvia's profielfoto
    sylvia heeft een recensie geschreven voor Bonetti

Gisteravond gegeten bij Bonetti, ondanks dat er al vele negatieve reacties stonden zijn wij toch gegaan. Maar ik had beter moeten weten. Wij hadden het verrassing menu van 42,50, kregen een iets te uitgedroogde pasta. Maar goed dat is niet het ergste. Toen het hoofdgerecht kwam kreeg mijn man een tonijn steak met aardappels en ik een vegatarisch maaltijd met aardappels. Toen ik vroeg Hoezo??? wordt er 2 verschillende gerechten opgediend. was het antwoord dan kunnen jullie van mekaar proeven????!!! Echt koekoek nooit meegemaakt dat je van mekaars bord moet eten. Toen het nagerecht een droog stukje cake. Ongelofelijk ik moest 112,50 afrekenen incl drank waarbij er ook nog 5% korting was omdat de zaak 5 jaar bestond.
    Nou Bonetti jullie zien mij nooit meer en zal ook zeker geen positieve reactie geven om überhaupt iemand voor zulke niet in verstand zijnde prijs/ kwaliteit een aanbeveling geven.
    KORTOM kwalitatief uitermate teleurstellend.

1,7
  5. sylvia's profielfoto
    sylvia heeft gereageerd op een recensie van Bonetti

Even voor de duidelijkheid ik heb geen schared dining, gevraagd!! Verrassingsmenu is niet dat je voor een hoofdgerecht ieder iets anders geeft. En al helemaal niet een vegetarisch menu als hierom niet gevraagd is!!! En er werd wel degelijk gezegd dat wij van mekaar konden proeven???? een klein stukje tonijn en 3 stukjes gourgette met kaas.