• Lid sinds 14 april 2013

Hulst

Sven3703 heeft nog geen foto toegevoegd

1. Sven3703's profielfoto
    Sven3703 heeft een recensie geschreven voor La Luna Rossa

Paasweekend 2013 gegeten met vrouw en 2 kinderen in dit restaurant. De eerste indruk was goed. Het voorgerecht werd redelijk snel geserveerd. Hoewel in onze eetzaal slechts 3 á 4 tafels bezet waren duurde het lang voordat wij ons hoofdgerecht kregen (meer dan 45 minuten na het voorgerecht). De bediening excuseerde zich hiervoor tijdens het wachten en ik kan daar best begrip voor opbrengen, maar dit hoort eigenlijk niet.
    De pizza quattro stagioni die ik besteld had viel echt tegen. Met het bestek was het bijna fysiek onmogelijk om de pizza door te snijden (gold voor alle pizza's - ik heb die van mijn dochters moeten snijden en die kunnen heus met bestek omgaan).
    De ansjovis op mijn pizza was veel en veel te zuur; ik twijfelde zelfs aan de eetbaarheid ervan. Doordat deze over de pizza verspreid hadden gelegen was de hele pizza naar mijn smaak oneetbaar geworden. Ik ben geen moeilijke eter, dus dit was echt niet goed. Ik meldde dit (in alle discretie want ik ben te gast..) aan de bediening. Deze overlegde met de keuken (neem ik aan) en vertelde mij in een bijna niet te volgen accent waarschijnlijk dat dat zo hoorde. Er werd geen enkele poging ondernomen om te checken of mijn verhaal klopte, en met een schouderklopje ( Ik ben hier in een restaurant niet van gecharmeerd) beende de garçon weg van ons tafeltje. Vanaf dat moment werd de bediening erg koeltjes. Ik had duidelijk iets verkeerds gezegd.
    De ijsbolletjes (ik hoefde niets meer...) die mijn dochters als nagerecht hadden besteld waren diepgevroren; er was met een lepeltje niet door te komen. Wellicht een reactie op mijn opmerking daarvoor? Wie zal het zeggen. Tafelwater wordt overigens ook gewoon in rekening gebracht. Ik vind het niet erg om te betalen maar dan moet het plaatje wel kloppen. En dat was niet het geval.

5,9