• Lid sinds 14 juni 2019

2. Favorieten
  3. Gevolgde restaurants
Nieuwe lijst

Beoordelingen

Sven Oost heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Sven Oost's profielfoto
    Sven Oost heeft gereageerd op een recensie van 't Nieuwe Diekhuus

Beste M. de Winter,
    Ik heb uw reactie aandachtig gelezen.
    Ik vind het spijtig dat u na vanmiddag, het Diekhuus als "jammer" omschrijft.
    Ik heb reeds contact gehad met mijn collega, wie u vanmiddag heeft mogen bedienen.
    Op deze manier heb ik het hele verhaal helder, en kan ik adequaat reageren.

We zijn de laatste maanden bij het "diekhuus" ontzettend gemotiveerd om nieuwe stappen te zetten.
    Met onze nieuwe aanwinsten (zowel voor als achterzijde) willen we grote stappen nemen om onszelf op de kaart te zetten.
    Afgelopen week is onze nieuwe kaart gelanceerd, waarbij we zowel in lunch als diner verschuiven naar een iets hoger segment.
    Vanmiddag is u de lunchkaart gepresenteerd, waarvan u een broodje kroket heeft gegeten en de oosterse eend.
    Enigzins wat exclusievere gerechten, maar dus ook een broodje voor de eventuele liefhebber als u zelf.
    Als wij een ding hebben geleerd, is dat er vraag is naar mooie producten en echte vakkennis. Helaas kunnen we niet iedereen tevreden stellen. Toch vraag ik u om ons nog een kans te geven, voordat u ons een jammerlijk beeld aandraagt.
    We werken keihard om het iedereen naar de zin te maken en een culinaire reis te creeren voor de fijnproevers en de genieters.
    Vooralsnog zijn wij 't nieuwe diekhuus.
    In afwachting van uw reactie verblijf ik.

Sven Oost
    Bedrijfsleider 't Nieuwe Diekhuus