• Lid sinds 10 augustus 2015

RJM Messagie en Zoon

Hulst

De Baeckermat

Westdorpe

Sven heeft nog geen foto toegevoegd

1. Sven's profielfoto
    Sven heeft een recensie geschreven voor De Baeckermat

Sven

Het eten was prima echt heel lekker.
    Maar de mojito daar hebben ze geen verstand van want er zat niks in van rum en was te veel water smaak terwijl we toch met rum gevraagd hebben. Te weinig munt te veel limoensap en er zat geen rietsuiker in maar gewoon suiker wat dan ook op de bodem van de cocktail blijft liggen.

Voor de rest was alles oke maar de meisjes mogen wat vriendelijker zijn want die man die er ook was en ons bediende kunnen ze nog veel van leren die was echt tof en vriendelijk.

2. Sven's profielfoto
    Sven heeft een recensie geschreven voor RJM Messagie en Zoon

Vroeger toen de vorige eigenaren er nog in stonden waren de frieten heerlijk uit een punt zakje en een houten vork.

Ik ben er een paar jaar geleden nog geweest en toen kwamen de frieten toch echt uit een plastic zak die hij dan ook nog in het frietvet liet vallen, bah.

De vriendelijkheid is ver zoek. Je hebt echt het gevoel van snel bestellen, betalen en wegwezen.

Ook kocht ik daar vroeger een fles ketchup en daar vroegen ze 8 euro voor, een schande is het.

Vroeger de oude eigenaar was al niet vriendelijk en schudde de friet van het bakje zo terug de frietkuip in en het tegenovergestelde met zout te veel.

Hoop dat het snel zal veranderen met andere eigenaars want dit is een schande gewoon voor Hulst.

2,5