• Lid sinds 18 september 2016

Vida Pura

Valkenswaard

Promessa

Eersel

Suzanne heeft nog geen foto toegevoegd

1. Suzanne's profielfoto
    Suzanne heeft een recensie geschreven voor Vida Pura
    Internationaal Valkenswaard

Wij komen al sinds zes jaar bij Vida Pura. Dat zegt eigenlijk al genoeg. Het is ons favoriete restaurant in de regio. Telkens weer is het een fantastische avond vol smaaksensaties. Mijn voorkeur heeft het gedeelte voorin vanwege de kaart met kleinere gerechten en de ontspannen sfeer. Achterin is het wat chiquer. De service is op en top en de eigenaar komt altijd even de hand schudden. De kaart vinden we wat aan de prijs, maar je krijgt absoluut waar voor je geld. Vida Pura heeft volgens mij nog steeds geen ster, maar is zeker een ster waardig. Ga zo door!

2. Suzanne's profielfoto
    Suzanne heeft een recensie geschreven voor De Karpendonkse Hoeve

Wij hebben via Groupon een 6-gangen diner geboekt bij de Karpendonkse Hoeve. Ook om eens te ervaren hoe het is om in een sterrenrestaurant te eten. Want dat moet toch wel een bijzondere ervaring zijn. We vonden de sfeer en locatie met uitzicht op het park goed. Bediening had naar mijn mening te weinig kennis van de diverse wijnen en kon ons niet voldoende adviseren binnen onze selectie wijnen. Gerechten vonden wij kaal en goedkoop opgemaakt waarbij we het vonden schorten aan smaak. Het vlees in de bouillon voelde zeer koud aan waardoor het recht uit de koeling leek te komen. Rundercarpaccio kregen we niet goed doorgekauwd. Bij de vis-versie van deze gang was de rundercarpaccio simpelweg weggelaten. Bij het aanspreken van het personeel op 'taaie' carpaccio werd geantwoord dat het vlees van een spier komt en daardoor taai is. Verder niets. We hebben dit niet opgegeten. Na het afrekenen hebben we niemand meer gezien. Zelf de jassen uiteindelijk maar gehaald en vertrokken. Absoluut geen ster waardig. Een zware tegenvaller en voor ons niet voor herhaling vatbaar voor dit geld.

3. Suzanne's profielfoto
    Suzanne heeft een recensie geschreven voor Promessa
    Nederlands Eersel

Dit was onze vierde keer uit eten bij Promessa. Omdat wij altijd erg te spreken zijn over dit restaurant hebben wij hier afgelopen week voor mijn verjaardag gegeten. Maar wat viel deze avond voor ons tegen. Het begon bij een ontvangst waarbij een dame met lijst niets zei en naar onze tafel wees. De bediening is na het opnemen van het eerste drankje, voor- en hoofdgerecht niet meer uit zichzelf bij ons aan tafel gekomen. Bij het serveren van drank en gerechten werd geen woord gezegd. De borden werden voor onze neus gezet, waarna de bediening in alle stilte weg liep. Dit gebeurde ronde na ronde, waardoor wij geen zin meer hadden om in deze sfeer nog een toetje en koffie na te nemen. Echter vonden we het eten erg lekker, punten voor de kok. Maar dat de bediening ons voor ons gevoel links heeft laten liggen zijn we niet gewend van Promessa. Wij vonden het personeel erg klantonvriendelijk. Promessa is voor ons hierdoor niet meer voor herhaling vatbaar. Erg jammer.