• Lid sinds 18 september 2011

Amersfoort
  2. The Duchess

Sittard
Nieuwe recensie

Susanne heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

Langestraat 143 Amersfoort
    9 positieve stemmen1 negatieve stem
  3. Susanne's profielfoto
    Susanne heeft een recensie geschreven voor Corvers Cafetaria

De lekkerste friet in Geleen. De frieten zijn ouderwets vers gesneden, geen voorgebakken friet zoals in de meeste fritures tegenwoordig. De Friture beschikt ook over een restaurantgedeelte waar je de lekkerste schnitzels en biefstukken kunt eten met overheerlijke sauzen. Onze favoriet zijn de Hongaar schnitzel en de Champignon roomsaus schnitzel. Een échte aanrader voor wie nog niet bekend is met deze snackbar.

Eén vorige recensie
  4. Susanne's profielfoto
    Susanne heeft gereageerd op een recensie van Corvers Cafetaria

Inmiddels zijn we 3 jaar verder, en ik wil mijn eerdere recensie over Eethuis Corvers bijstellen. Het eten is nog steeds voortreffelijk, de vertrouwde kwaliteit. De bediening is er toch wel op vooruit gegaan en doet duidelijk haar best. Petje af voor Kristel, de eigenaresse. Wat een harde werkster is ze..met hart voor de zaak.

5. Susanne's profielfoto

• Internationaal
    Gruizenstraat 27 Sittard
  6. Susanne's profielfoto
    Susanne heeft een recensie geschreven voor Vlaams Friteshuis Van Gogh

Ik ben het volkomen eens met de recensie van Janine. Zelf kom ik uit het zuiden van het land. Maar breng ik een bezoekje aan Amesfoort, dan ook steevast aan Van Gogh.

Als de kwaliteit van patat bekroond zou kunnen worden met een Michelin ster, dan zou de patat van Van Gogh daarvoor in aanmerking komen. De naam Vlaams Fritehuis van Gogh komt zeker tot z'n recht. Een ware fritekunstenaar die z'n vak tot in de puntjes begrijpt..

Als de eigenaar er ook nog een lachje vanaf kan brengen... :-)

7. Susanne's profielfoto
    Susanne heeft een recensie geschreven voor Corvers Cafetaria

Al jaren komen wij in dit restaurant en telkens weer is het genieten van de heerlijke maaltijden.

Heerlijke schnitzels en biefstukken met overheerlijke sauzen. Zowel de hongaarse saus als de champignon roomsaus moet je eens geproefd hebben. De overheerlijke friet(je proeft dat het ouderwets lekkere verse frietjes zijn en geen fabrieksfriet zoals je tegenwoordig vaak ziet) en de verse goed op smaak gebrachte groentegarnituur maakt het geheel af. Onze complimenten dus voor de koks! Chapeau!!

Minpuntje in het geheel is de bediening. Deze is niet altijd even hartelijk en vriendelijk en laat een onprofessionele indruk achter.

De sfeer in het restaurant is huiselijk, een mixje van verschillende stijlen.

Al met al weegt het minpuntje niet op tegen de kwaliteit van de smaakvolle gerechten. En dáár gaat het tenslotte om..

De nieuwste recensie