• Lid sinds 4 december 2015

Leende

1. Susan's profielfoto
    Susan vindt La Cubanita niet leuk

2. Susan's profielfoto
    Susan heeft een recensie geschreven voor Watertuin
    West-Europees Naaldwijk

Gisteren heerlijk gegeten in Naaldwijk. Wat werkt iedereen er hard en ook super vriendelijk! Ook voor de kinderen een leuke speeltuin en vissen voeren :). Prima prijs/kwaliteit verhouding. Ik herken me niet met onze groep van 8 volwassen en 3 kinderen en een baby in de slechte recensies.

3. Susan's profielfoto
    Susan heeft een recensie geschreven voor Brasserie Gezellig

Staan op een camping in de buurt en op google maps de brasserie uitgezocht uit alle restaurants in de buurt. Totaal geen spijt van het was er gezellig druk de bediening super en het eten zag er verzorgd uit en was ook heerlijk. We hadden een potje vlees en biefstuk. De volgende keer als we hier weer staan met de caravan gaan we op zeker reserveren omdat we graag nog een keer komen eten.

4. Susan's profielfoto
    Susan heeft een recensie geschreven voor De Haagsche Beek

Susan

Ik was er maandag de 30ste. Had gereserveerd om na de crematie van mijn moeder met de familie een hapje te gaan eten. Het was toevallig mooi weer dus we konden eerst rustig wat drinken buiten. Er werd gevraagd of we borrelhapjes erbij wilde hebben maar die hadden we net op en toen vroeg ze wil je dan misschien breekbrood en ja dat vond ik een super voorstel. Toen we naar binnen gingen voor het eten was er een tafel klaar gezet in de tweede ruimte omdat we dan wat rustiger zaten om na te kunnen praten hier was dus ook in meegedacht. De rekening viel me ook zeker mee na het borrelen en heerlijke eten. De bediening was ook top. Dus een aanrader!

5. Susan's profielfoto
    Susan vindt De Haagsche Beek leuk

6. Susan's profielfoto
    Susan heeft een recensie geschreven voor Altro
    Internationaal Den Haag

We hebben hier met 7 personen een ontbijt op tafel gehad. Ik had besproken en de tafel stond al netjes gedekt klaar. Na het eerste drankje kregen we yoghurt met de mededeling dat de broodjes nu afgebakken gingen worden. Hierna kwamen 4 etalieres mooi opgemaakt met kaas, vleeswaren en ei en voor iedereen een slaatje. Dit zag er feestelijk uit. Het brood was ook heerlijk.