• Lid sinds 20 februari 2014

Beoordelingen

1. Mykonos

Purmerend
Nieuwe recensie

Suleyman Olcay heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Suleyman Olcay's profielfoto
    Suleyman Olcay heeft gereageerd op een recensie van Mykonos

Bedankt voor je recensie en het delen van je ervaring! Fijn dat de gerechten in de smaak vielen. Graag tot je volgende bestelling! Groet, Team Mykonos

2. Suleyman Olcay's profielfoto
    Suleyman Olcay heeft gereageerd op een recensie van Mykonos

Erg bedankt voor je mooie complimenten Marike! Leuk dat je je ervaring met ons deelt. Wij hopen dat we snel weer open mogen, zodat je in ons restaurant kunt genieten van een Grieks buffet. Groet, team Mykonos

3. Suleyman Olcay's profielfoto
    Suleyman Olcay heeft gereageerd op een recensie van Mykonos

Bedankt voor je complimenten Sonja! Fijn dat jullie zo hebben genoten van onze gerechten. We zien je volgende bestelling graag tegemoet! Groet, team Mykonos

4. Suleyman Olcay's profielfoto
    Suleyman Olcay heeft gereageerd op een recensie van Mykonos

Opnieuw erg bedankt voor je bestelling en recensie! Wij hopen dat we snel weer open mogen, zodat we je kunnen verwelkomen in ons restaurant. Groet, team Mykonos

5. Suleyman Olcay's profielfoto
    Suleyman Olcay heeft gereageerd op een recensie van Mykonos

Bedankt voor het schrijven van een recensie! Hopelijk tot snel bij Mykonos!

6. Suleyman Olcay's profielfoto
    Suleyman Olcay heeft gereageerd op een recensie van Mykonos

Dankjewel voor je positieve recensie Kimberley! Leuk om te horen dat jullie hebben genoten van ons menu. Graag tot je volgende bestelling! Groet, team Mykonos

7. Suleyman Olcay's profielfoto
    Suleyman Olcay heeft gereageerd op een recensie van Mykonos

Bedankt voor het schrijven van je recensie Marcel! We betreuren het dat je zo'n ervaring hebt gehad. Dit is niet de service die wij onze gasten willen geven. Mocht je ontevreden zijn over de gerechten of over je bestelling kun je dit altijd direct aangeven, zodat er gelijk kan worden gezocht naar een passende oplossing. We willen je een fijne dag wensen!

8. Suleyman Olcay's profielfoto
    Suleyman Olcay heeft gereageerd op een recensie van Mykonos

Dankjewel voor je leuke recensie Maik! Fijn om te horen dat je zo'n goede ervaring hebt gehad in ons restaurant. Wij hopen dat we snel weer open mogen, zodat we je kunnen verwelkomen.

9. Suleyman Olcay's profielfoto
    Suleyman Olcay heeft gereageerd op een recensie van Mykonos

Dankjewel voor je positieve woorden René! Leuk om te horen dat je zo hebt genoten van je bestelling. Hopelijk tot snel bij Mykonos!

10. Suleyman Olcay's profielfoto
    Suleyman Olcay heeft gereageerd op een recensie van Mykonos

Dankjewel voor je bestelling en het schrijven van je recensie! Hopelijk mogen wij je snel weer verwelkomen in ons restaurant. Tot snel bij Mykonos!

11. Suleyman Olcay's profielfoto
    Suleyman Olcay heeft gereageerd op een recensie van Mykonos

Wat leuk dat je een bestelling bij ons hebt geplaatst. Dankjewel voor je support! Fijn dat alles naar wens was en hopelijk binnenkort tot de volgende.

12. Suleyman Olcay's profielfoto
    Suleyman Olcay heeft gereageerd op een recensie van Mykonos

Wat fijn om te horen dat je zo hebt genoten van onze gyros! Graag tot je volgende bestelling, hopelijk zal deze net zo goed smaken. ;)

13. Suleyman Olcay's profielfoto
    Suleyman Olcay heeft gereageerd op een recensie van Mykonos

Bedankt voor je recensie Bert! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over je bezoek aan ons restaurant. Wij hopen dat we snel weer open mogen, zodat we je kunnen verwelkomen in ons restaurant. Tot die tijd hoef je ons niet te missen en kun je een bestelling plaatsen via 0299-421109.

14. Suleyman Olcay's profielfoto
    Suleyman Olcay heeft gereageerd op een recensie van Mykonos

Dankjewel voor je recensie! Goed om te horen dat alles naar wens was. Wij hopen snel weer onze deuren te mogen openen, kom je dan de rest van onze menukaart proeven?

15. Suleyman Olcay's profielfoto
    Suleyman Olcay heeft gereageerd op een recensie van Mykonos

Bedankt voor je recensie! We zijn blij te horen dat je zo hebt genoten van een etentje bij ons. Zien we je binnenkort weer?

16. Suleyman Olcay's profielfoto
    Suleyman Olcay heeft gereageerd op een recensie van Mykonos

Bedankt Paul voor deze mooie recensie en voor het nemen van de tijd om deze online met ons te delen. We zien je graag weer bij ons terug!

Groeten,

17. Suleyman Olcay's profielfoto
    Suleyman Olcay heeft gereageerd op een recensie van Mykonos

Dankjewel Tineke voor je beoordeling. Wat leuk om te horen dat je zo'n fijne ervaring hebt gehad in ons restaurant. Hopelijk tot ziens!

18. Suleyman Olcay's profielfoto
    Suleyman Olcay heeft gereageerd op een recensie van Mykonos

Bedankt voor je complimenten! Fijn dat het eten heeft gesmaakt en de service naar wens was. Gezellig dat jullie nog eens terugkomen. Tot ziens!

19. Suleyman Olcay's profielfoto
    Suleyman Olcay heeft gereageerd op een recensie van Mykonos

Dankjewel voor je komst en recensie Monique! Leuk om te horen dat jullie hebben genoten van de schotel en onze service. Tot de volgende keer.

20. Suleyman Olcay's profielfoto
    Suleyman Olcay heeft gereageerd op een recensie van Mykonos

Bedankt voor het achterlaten van je ervaring Bianca! Fijn dat je zo lekker hebt gegeten in ons restaurant. Tot ziens!

21. Suleyman Olcay's profielfoto
    Suleyman Olcay heeft gereageerd op een recensie van Mykonos

Dankjewel voor je recensie! Graag tot een volgende keer!

22. Suleyman Olcay's profielfoto
    Suleyman Olcay heeft gereageerd op een recensie van Mykonos

Dankjewel voor je recensie! Wat jammer om te horen dat jullie deze ervaring hebben gehad in ons restaurant. Wij proberen alle gasten altijd zo goed en snel mogelijk te helpen, excuus als dit bij jullie niet het geval was. Bedankt voor je feedback en we zullen dit intern bespreken.

23. Suleyman Olcay's profielfoto
    Suleyman Olcay heeft gereageerd op een recensie van Mykonos

Dankjewel voor je recensie! Wat jammer dat je deze ervaring hebt gehad in ons restaurant. De tzatziki staat op onze menukaart onder de koude voorgerechten! Verder zijn wij benieuwd waarom je niet tevreden bent over de prijs/kwaliteit verhouding, zodat wij je feedback intern kunnen bespreken. Desondanks hopen we je nog eens te mogen verwelkomen in ons restaurant

Meer updates