• Lid sinds 15 december 2015

Suyderoogh

Lauwersoog

StevenDraaisma heeft nog geen foto toegevoegd

1. StevenDraaisma's profielfoto
    StevenDraaisma heeft een recensie geschreven voor Suyderoogh

Hier laatst voor de tweede keer gegeten. Maar dan was voor ons de laatste keer!!

Van de zomer hier ook geweest en toen beviel het ons al niet, maar volgens de eigenaresse waren ze druk bezig dingen te veranderen en verbeteren. Daarom deze zaak een nieuwe kans gegeven. Waar je zou denken dat een restaurant leert van de fouten die gemaakt worden kom je hier bedrogen uit.
    We werden geholpen door een, op leeftijd, gehaaste medewerkster. Die duidelijk de etiquette niet kent!

Mijn vrouw kreeg haar wijn in een vies glas en mij biertje was al dood voordat het op tafel stond. De salade bar was weer een drama. Sla met bruine randjes en harde stoofperen. We mochten niet bij het raam zitten, omdat die allemaal gereserveerd waren... Werden we vlak bij de bar en het looppad gezet. Je kan toch niet rustig eten als er steeds mensen achter je langs lopen, en sommige medewerkers ook nog eens op hakken!!

De vis van mijn vrouw was gortdroog. Toen ze dit aangaf werd aangegeven dat ze hem al bijna opgegeten had en dit eerder had moeten aangeven... Maarja, als er geen bediening aanwezig is wordt dit een lastig verhaal. Mijn saté was taai en de pindasaus koud. Om verder gezeur achterwege te laten dit maar opgegeten.

Na het eten nog een kopje koffie besteld. Hier hebben we een half uur op moeten wachten!! De medewerkers onderling horen zeggen dat het barmeisje aan het roken was en er daarom niemand achter de bar stond... Dat kan toch niet om half 7!! Verder wordt er geen rust uitgestraald door de dames. Ze liepen als kippen zonder kop rond, terwijl er maar 5 tafels zaten! Duidelijk gebrek aan leiding! Bij het afrekenen viel het me op dat de kinderen door de keuken renden, er overal rommel lag en niet iedereen in de bediening dezelfde kledij draagt.

Wij komen hier nooit meer! En raden dit u ook aan!

2,4