• Lid sinds 25 oktober 2010

Grand Café Rutgers

Lathum

Mytilini

Duiven

Sterre heeft nog geen foto toegevoegd

1. Sterre's profielfoto
    Sterre heeft een recensie geschreven voor Parthenon

Bediening was vlot en vriendelijk. Het vlees was heerlijk, de bijgerechten matig. Rare half gebakken aardappelen en een salade die totaal niet Grieks was. Ook de tzatziki was niet erg lekker. Inrichting ook niet echt 'Grieks'.

2. Sterre's profielfoto
    Sterre heeft een recensie geschreven voor Grand Café Rutgers

Leuke, vlotte bediening en spareribs om je vingers bij op te eten. Kortom: TOP!

3. Sterre's profielfoto
    Sterre heeft een recensie geschreven voor Mytilini

Sinds een paar weken geen buffet meer maar alleen à la carte, wat voor ons een reden was om er weer eens heen te gaan. Wat viel dat tegen! Te hard gebakken afbakstokbrood, smakeloze tsatsiki, keftedakia waren prefabgehakballetjes die in een soort stroganoffsaus lagen, niet in de lekkere Griekse tomatensaus zoals het hoort. De gyros was niet lekker krokant en te weinig gekruid. Tot overmaat van ramp een plastic bakje met friet met een kwak mayo erop. En de bediening was weinig gemotiveerd. Helaas… wij gaan hier niet meer heen.

3,6
  4. Sterre's profielfoto
    Sterre heeft een recensie geschreven voor Dino's
    Nederlands Arnhem

Vriendelijke bediening die duidelijk plezier in het werk heeft. De eigenaar Atilla komt altijd even een praatje maken. Prima spareribs (onze favoriet!), heerlijk mixed grill, alle soorten vlees hadden prima hun eigen garing. Ook de garnituur prima in orde!

5. Sterre's profielfoto
    Sterre heeft een recensie geschreven voor De Minnarij
    Internationaal Zevenaar

2e keer hier op dinsdagavond gegeten. Bediening door een dame met een sterk Amsterdams accent. Nou is dat uiteraard geen probleem, maar wel de wijze waarop zij communiceerde. Te populair en weinig servicegericht. Het kwam bijna asociaal op ons over. Vooraf stokbrood van de kaart besteld, er werd niet gezegd dat er ook standaard brood op tafel werd gezet (waarschijnlijk gratis). € 5,50 voor een afgebakken stokbroodje met 2 vlakke sausje vind ik erg duur. Onbeperkt spareribs besteld. Spareribs waren aardig vet, wat Vlaamse frites erbij en wat reepjes groente, meer niet. Erg karig. Wij hebben besloten hier niet meer heen te gaan. Verhouding prijs/kwaliteit is ver te zoeken.

4,7
  6. Sterre's profielfoto
    Sterre heeft een recensie geschreven voor Batavia
    Indonesisch Arnhem

Telefonisch was Batavia niet bereikbaar om te reserveren (op zaterdagavond nota bene), dus wij gingen op de bonnefooi op zondag er heen. We werden in een hoek bij de garderobe en naast het schildpaddenterrarium neergezet. Vlekken op het kleed, vies mandje met kroepoek werd neergezet. We maakten gebruik van het buffet, dit was zeer karig en ongezellig opgedekt. Het leek haast wel als of de rijst/nasi in een omgebouwde frituurpan werd geserveerd. Ik kom hier niet weer. Het personeel is weliswaar zeer vriendelijk, maar elke 5 minuten iemand aan je tafel word ik zenuwachtig van.