• Lid sinds 5 november 2014

De Tos

Weert

Hemingway

Venlo

Stephank heeft nog geen foto toegevoegd

1. Stephank's profielfoto
    Stephank heeft een recensie geschreven voor Muntrestaurant

Verbazend slecht... heel triest dit. Vrijwel alles wordt geserveerd met (soms verbrandde) uien en is enorm pittig. Bij het boeken via een kortingsactie viel me wel al iets merkwaardigs op: De recensies op andere sites zijn of heel lovend zijn, of juist heel slecht. Wij waren gedurende de hele avond de enige gasten en ondanks dat de bediening en de kok bijzonder vriendelijk en aardig zijn en zeker wel proberen om het je naar de zin te maken durf ik deze eetgelegenheid helaas niet aan te bevelen. Een gedateerde locatie, oubollig en zeker gezien de bedenkelijke kwaliteit behoorlijk aan de prijs.

4,1
  2. Stephank's profielfoto
    Stephank heeft een recensie geschreven voor Hemingway

Eenvoudig eetcafé met een correcte vriendelijke bediening. De salade was groot en rijkelijk gevuld met diverse ingrediënten. Zeer smakelijk. Ondanks de drukte konden we comfortabel van onze lunch genieten en reageerde de bediening vlot.

3. Stephank's profielfoto
    Stephank heeft een recensie geschreven voor De Tos
    Nederlands Weert

Een opgewaardeerd chauffeursrestaurant, zo zou ik de Tos omschrijven.

Misschien was het daarom wel zo'n aangename verrassing. Wat wordt hier goed gekookt ! De bediening reageerde nogal mat toen we binnen kwamen, maar ontdooide naar verloop van tijd. De diverse gerechten waren verrassend goed en lekker. Vooral mijn ossenhaas was werkelijk perfect.

Voor weinig geld kun je hier fantastisch eten. Het restaurant heeft een uitgebreide kaart en ze houden graag rekening met je voorkeuren.