1. Hier twee dagen ontbeten en één avond gedineerd. Toen we op de tweede dag aan het ontbijt aanschoven (met een groep van 10) bleken de croissants op. Uiteindelijk is een medewerker van het hotel naar de naastgelegen McDonalds gegaan (we zagen haar letterlijk rennen) om alsnog croissants te kunnen serveren. Topservice, ik kan echt niets anders zeggen. Ook tijdens het diner werd ervoor gezorgd dat we niets tekort kwamen, en werden we zeer vriendelijk en gastvrij te woord gestaan. Ik kan dit hotel, zowel als eetgelegenheid als slaapplaats, aan iedereen aanraden!

2. Zuid-Amerikaans Utrecht

Een heerlijke ossenhaas gegeten hier, zo mals en goed op smaak. Aan de sfeer mag nog wel iets gedaan worden, want in het gedeelte waar wij zaten klonk geen muziek. Je merkt pas hoe sfeerbepalend dat is wanneer het er níet is. Verder vriendelijke bediening en snelle service!

3. Hier nu drie keer wezen eten, en iedere keer is het even goed bevallen.
    Het eten is heerlijk, er is een hele diverse menukaart, en het personeel is vriendelijk. Gisteren was ik er met mijn vriend, we hadden niet gereserveerd, dus moesten een paar minuten wachten op een tafel. We kregen direct een welkomstdrankje, wat er voor zorgt dat je het niet erg vindt om even te wachten.
    De prijs ligt vrij hoog, maar de prijs/kwaliteit-verhouding is dan ook goed. De ossenhaas met gorgonzola, pijnboompitten en rucola die ik gisteren bestelde was heerlijk mals en prachtig opgemaakt met een omhoogstaande kaasrand. Jammer vond ik het dat de spaghetti ook kaas bevatte, dat was een beetje teveel van het goede. Daar moet ik echter wel bij zeggen dat ik ook had kunnen kiezen voor aardappeltjes of patat als bijgerecht, waarmee dat eigenlijk zou zijn opgelost.

Kortom: heerlijk eten, mooi ingericht restaurant, en een goede sfeer.

4. Als ik deze recensies had gelezen was ik nooit het trapje afgedaald naar Amor: ik had dezelfde ervaring.

Toen we na een kwartier pas drinken kregen hadden we het al moeten weten. De tapas duurde 50 minuten, en was het wachten niet waard, laat staan de prijs. Onze bestelling zou zogezegd naar een verkeerde tafel zijn gebracht en toen opgeruimd.

Ons tweede rondje was op kosten van de zaak, als tegemoetkoming. Dat stel ik op prijs, maar teruggaan naar dit restaurant doe ik van mijn leven niet meer.

1,1
  5. Zeker een goede Griek!

Het eten is erg lekker, het personeel is vriendelijk.

De zaak zelf is niet bijzonder mooi, maar straalt toch een gezellige sfeer uit.

Niks mis mee!

6. Stuk of 2 keer hier gegeten.

Niet heel goed, niet heel slecht.

Springt er in ieder geval niet uit. Zal er dan ook niet uit mezelf voor kiezen om hier te gaan eten.

7. Chinees-Indisch Heerlen

Love Mr. Wok!

Altijd beef met extra beef & extra beef, groenten & nasi.

Saus 4 is een aanrader!

De zaak zelf is niet heel erg mooi, maar het personeel is vriendelijk en het eten is goed. Altijd snel klaar, en een goede prijs. Het is niet echt een 'restaurant', het is meer gericht op take-away.

Mevrouw Wok is trouwens niet zo onaardig als ze lijkt. Diep van binnen is ze heel aardig, dat zul je merken als je er wat vaker komt.

8. Een tijdje geleden op het werk hier eten besteld (gyrosschotel).

De patat was erg lauw, slap, en smaakte naar oud vet.

De gyros was nogal fantasieloos. Er zat geen sla of iets in die richting in.

Zal hier niet snel opnieuw bestellen.

9. Internationaal Maastricht

Laatst een durum döner besteld, die erg smakelijk was.

Ik had gevraagd om sla, deze zijn ze helaas vergeten erbij te doen.

Daarnaast heb ik erg lang moeten wachten.

Zal niet snel meer kiezen om hier iets te bestellen.

10. Hier zo'n 3 weken geleden gegeten. De ossenhaas was wel lekker, er zat helaas alleen veel van dat witte spierweefsel aan dat ik heb moeten weggooien. Verder prima bijgerechten.

Gezellige sfeer, leuke bediening.

Al met al wel prima.

11. Ik werk in Maastricht, en af en toe bestellen we hier wat te eten.

Ik kan niet anders zeggen dan dat ze altijd goed voedsel afleveren.

Niks op aan te merken :)

12. Een tijdje geleden hier gaan eten met mijn vriend.

Ik had nooit eerder in een Thais restaurant gegeten, maar ik moet zeggen dat het uitermate beviel!

Ik ben niet zo van het pittige voedsel, maar gelukkig was er toch geruime keuze voor mij.

Erg fijn restaurant!

13. Steakhouse Heerlen

We bestellen hier regelmatig een portie spareribs. Ze zijn altijd goed op temperatuur (nu wonen we ook 5 minuten verderop..) en hartstikke goed te doen. Natuurlijk is het wel anders dan spareribs bij een écht restaurant. Toch blijf ik hier bestellen, het smaakt gewoon goed. Het is wel vrij prijzig, maar je krijgt een grote portie.

Tip; neem er brood bij ipv patat. De patat is namelijk slap en niet echt lekker.

14. Hier twee keer gaan eten. Het restaurant doet wat ouderwets aan qua inrichting. Het personeel is echter vriendelijk en doet z'n best om het je naar de zin te maken. Het eten was ook goed te doen, alleen wat aan de prijzige kant.

Ondanks dat het in principe een prima steakhouse is, zou ik hier niet snel nog eens gaan eten.

15. Bij deze wil ik nog even mijn grootst mogelijke compliment uiten naar kok Mikel. Je bent super!

16. Op zich een gezellig restaurant. Vaak wel erg druk, waardoor je lang moet wachten. Aan een rookgelegenheid is helaas niet gedacht, waardoor je toch weer voor de deur beland.

Dit restaurant serveert ook veel relatief kleine gerechten (broodjes e.d.), die naar mijn mening vrij duur zijn.

Toch mijn complimenten voor de menukaart, deze ziet er erg leuk uit, en de keuze is groot.

Leuk restaurantje!

17. Hier een paar keer gegeten.
    Als het erg druk is krijg je een beetje de indruk van een vreetschuur.

Het is meestal ook erg lawaaierig (niet dat het restaurant hier echt iets aan kan doen). Ook is de vloer erg glad bij het eten, ben hier al een paar keer bijna uitgegleden. De bijgerechten zijn lauw en proeven een beetje oud. Ook de kroepoek die je op tafel krijgt is oud.

De inrichting is trouwens wel heel mooi, en de eigenaresse erg aardig. Ook de rest van het personeel is vriendelijk.

In principe een leuk wokrestaurant.

18. Chinees-Indisch Brunssum

Ik heb hier meerdere malen gegeten, en ga er nog steeds met plezier naartoe. Ik vind het alleen jammer wat ze met het stokbrood doen; dit lijkt gefrituurd, niet echt mijn ding.

Verder zit je op elkaar gepropt als het druk is, maar in principe kun je hier prima wokken!

19. Hier ongeveer 2 weken geleden gegeten, samen met mijn vriend. We hadden om 5 uur al ontzettende honger, en zijn dus al heel vroeg gaan eten. Het personeel was vriendelijk, in voor een praatje, en 't eten was lekker. Ik lees in andere recensies dat men lang heeft moeten wachten op het eten; hier hadden wij totaal geen last van. Misschien omdat we al zo vroeg aan tafel zaten..

Bij binnenkomst kregen we een mandje nacho's. Als hoofdgerecht heb ik gekozen voor Solomillo de Cerdo: Varkenshaas gevuld met mozzarella en pesto, omwikkeld met Spaanse boeren landham. Hierbij zat een groene cactussaus. Ik moet zeggen dat het écht heerlijk was!

Kortom; goed eten, leuk personeel, en een mooie inrichting.

Aanrader!

20. Erg klein en vol restaurant, dit lijkt me niet aan te raden als je meer dan 100 kilo weegt omdat je dan niet van de ene naar de andere kant komt.

Het restaurant is wel erg leuk ingericht, ziet er gezellig uit.

De keuze op de kaart vond ik vrij beperkt.

Uiteindelijk gekozen voor een mixed grill, met pasta. Het gerecht zwom in de knoflook, inclusief al mijn stukjes vlees. Als ik boven mijn bord hing vond ik mijn eten echt stinken, het rook totaal niet smakelijk.

Ik zou er niet voor kiezen hier nogmaals te gaan eten.

21. Ben hier inmiddels 'n stuk of 15x geweest, en het is iedere keer weer even lekker!

Eén keer was het brood een beetje oud, verder was alles altijd dik in orde. Goede sfeer, vriendelijk & genoeg personeel. Je voelt je erg op je gemak.

Aanrader!

22. Absoluut heerlijke pizza's! Je kunt zelf de ingrediënten kiezen, daar doen ze niet moeilijk over.

Ook het rookprobleem hebben ze prima opgelost, met een prima rookruimte.

Het personeel is altijd vriendelijk. Helemaal blij met deze zaak!

23. Internationaal Maastricht

Hier nu 2x gegeten en wat hebben ze toch heerlijke ossenhaas! Lekker groot en mals, jammer dat het op een gegeven moment op is.

Qua sfeer vind ik het minder. Als ik er kom, is het puur voor de fantastische ossenhaas :).

24. Hier afgelopen week gegeten. Het restaurant is gezellig en huiselijk ingericht, waardoor het een warme sfeer heeft.

Zodra we aan tafel zaten, kregen we direct een mandje brood & een karaf water met munt. Erg netjes!

Ik heb ossenhaas besteld en hij was absoluut heerlijk!

Mijn complimenten ook voor het vriendelijke en leuke personeel.

Het restaurant heeft een open keuken, wat ik altijd wel prettig vind. Zo weet je namelijk dat het er netjes aan toegaat.

Ik vind het nog even waard om te vermelden dat ze op de binnenplaats een terras hebben, met een mooie enorm grote parasol. Voor mij als roker vond ik het erg fijn dat er daar fleecedekens lagen tegen de kou! Top.

Ik heb hier een hele plezierige avond gehad, en ik zal ook zeker terugkomen!

25. Ik bestel hier regelmatig pizza of een durum döner. Zoals de andere mensen al aangeven; deze zaak is lekker snel met bezorgen en het is eten is gewoon lekker.
    Het bezorgpersoneel is ook altijd aardig.
    Kom vrijwel nooit in de zaak, dus daar kan ik niet veel zinnigs over melden. Maar als je lekker lui op de bank zit, en je hebt honger; bel deze mensen.

Echt een aanrader :)!