• Lid sinds 23 november 2022

Carpe Diem

Echt

Carpe Diem

Heerlen

Stephanie López heeft nog geen foto toegevoegd

1. Stephanie López's profielfoto
    Stephanie López vindt de recensie door Stephanie López voor Carpe Diem leuk

Ik vond het geweldig, het werd mij aanbevolen door vrienden, de mijne en mijn man, geweldige service, de eigenaar was geweldig, heel erg bedankt, de griffiers waren allemaal geweldig, het eten was super speciaal en de drankjes en cocktails waren allemaal geweldig, geweldig dessert Bedankt, bedankt

2. Stephanie López's profielfoto
    Stephanie López heeft een recensie geschreven voor Carpe Diem

3. Stephanie López's profielfoto
    Stephanie López vindt de recensie door Stephanie López voor Carpe Diem leuk

Betoverd het is mijn eerste keer in Nederland en ik werd verliefd op Carpe Diem, de aandacht sinds mevrouw mijn man en mij ontving was geweldig, om nog maar te zwijgen van de griffiers, geweldige jonge jongens, heerlijk eten, heerlijke cocktails Ik zal snel terugkeren en de eigenaren zijn geweldige mensen, attent en zeer behulpzaam. Ik raad ze aan

4. Stephanie López's profielfoto
    Stephanie López heeft een recensie geschreven voor Carpe Diem