Stella's profielfoto

Flavours of India

3. 8

Sri Ganesh

Eindhoven

Stella heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Stella's profielfoto
    Stella heeft een recensie geschreven voor Fong Shou
    Chinees-Indisch Aarle-Rixtel

Stella

We hebben meerdere Chinese afhaalrestaurants geprobeerd, maar komen terug bij Fong Shou. Ik ken het niet van de vorige eigenaars, maar deze eigenaars zijn heel vriendelijk. En het eten is heerlijk! Wij komen zeker vaker eten afhalen!

2. Stella's profielfoto
    Stella heeft een recensie geschreven voor T'apart

Helaas heeft de populariteit deze zaak geen goed gedaan. De gerechtjes zijn minder mooi opgemaakt dan in het begin, het soort gerechtjes is erg veranderd (nu gerechtjes als coquilles en kangoeroe) en de bediening bestaat uit jonge meisjes met weinig ervaring, die kamerwarme baileys zonder ijs serveren... Erg jammer.

3. Stella's profielfoto
    Stella heeft een recensie geschreven voor Cafetaria de Luifel

De friet is hier prima en ook uitgebreid assortiment. Toch is er bij ons de laatste tijd geregeld iets mis gegaan: een menu zonder sla en saus, een opengebarsten kroket die is leeggelopen in de frituur en toch wordt meegegeven, vega en niet-vega snacks die in 1 zak worden gedaan, ondanks meerdere verzoeken dit los te houden... Ik ga nu toch minder graag hier heen. Want goedkoop is ook anders...

4. Stella's profielfoto
    Stella heeft een recensie geschreven voor Sri Ganesh

Net eten gehaald bij Sri Ganesh. Het was heerlijk! Erg fijn dat alles veggie is. En heerlijk gekruid. Het is zeker niet goedkoop, maar Indiaas eten is erg bewerkelijk. Al met al een prima prijs-kwaliteit verhouding. Alleen de garlic nan mocht iets dunner en 'knoflokeriger'... Maar zeker voor herhaling vatbaar.

5. Stella's profielfoto
    Stella heeft een recensie geschreven voor Taj Mahal

Een geweldig restaurant! Zo'n heerlijk eten! En superaardige eigenaars! Wij eten er alleen vegetarisch en daarin is ruime keuze. We komen er graag, zowel om er te eten als om af te halen. Alleen parkeren is een beetje lastig... Maar goed, je moet wat over hebben voor kwaliteit.

6. Stella's profielfoto
    Stella heeft een recensie geschreven voor T'apart

Vanavond weer heerlijk gegeten bij T'apart. Wij rijden er graag de 25km voor! Eten is geweldig, bediening en eigenaren erg aardig en attent. Leuk dat de kaart regelmatig wisselt en dat er veel vegetarisch op staat. Sfeer is erg prettig, informeel als een chique gezellige huiskamer. Niet supergoedkoop, maar dan krijg je wel huisgemaakte, heerlijke en aparte gerechten. Wij komen zeker terug!

7. Stella's profielfoto
    Stella heeft een recensie geschreven voor Wok Mandarin
    Chinees-Indisch Mariahout

Ik ben over dit restaurant iets minder enthousiast dan mijn voorgangers op deze site. Het eten is prima, maar er zijn wat weinig bijgerechten en geen rauwkost. Ook de smaak is wat vlak. Bediening is vriendelijk en snel. Er waren veel gezinnen met kleine kinderen die door het restaurant rennen. Daar kan de eigenaar ook niks aan doen, maar het maakt de sfeer wel minder.
    Al met al aardig, maar ik heb betere wokrestaurants bezocht.

8. Stella's profielfoto
    Stella heeft een recensie geschreven voor Wambinge
    Regionaal De Koog

Wambinge, het restaurant van hotel Greenside, is in een woord fantastisch! Het eten is er geweldig. Zelfs van de vegetarische gerechten wordt iets bijzonders gemaakt. Het personeel is ontzettend vriendelijk en de inrichting is heel sfeervol. Er zijn fijne stoelen en grote tafels.
    Voor dit alles betaal je uiteraard wel, waardoor Wambinge iets duurder uitvalt (voorgerecht tussen de 8 en 18 euro, hoofdgerecht tussen de 18 en 30 euro) maar het is het zeker waard! Wij komen absoluut een keer terug.

9. Stella's profielfoto
    Stella heeft een recensie geschreven voor Flavours of India

Heeeerlijk gegeten zojuist bij Flavours of India. Zelden zo'n goed Indiaas restaurant getroffen. Erg aardige eigenaar. De sfeer heeft iets weg van een huiskamer. Prijzen zijn prima. Zeker voor herhaling vatbaar!

10. Stella's profielfoto
    Stella heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Wereld van Verschil

Stella

Wat een slecht eten. Allemaal kant en klaar voer! Zelden zo slecht gegeten. Maiskolf is minimais uit blik, opgewarmd! Uienringen zijn uit een zak uit de vriezer, niet eens zelf gemaakt, om maar niet van de olijven te spreken.. De bediening is heel vriendelijk, maar dat is niet genoeg om hier nog ooit terug te willen komen!

11. Stella's profielfoto
    Stella heeft een recensie geschreven voor De Bestse Snackbar

Stella

Frieten waren hard en taai, burgers saai, heel weinig mayo... En de medewerkster had geen menukaart voor me. Niet voor herhaling vatbaar.

1,1
  12. Stella's profielfoto
    Stella heeft een recensie geschreven voor Olympia
    Grieks Best

Eten hier is erg lekker! Vooral de gebakken feta is heerlijk! Goede porties. Heerlijke griekse wijn (Imiglykos). Altijd gewoon goed.