• Lid sinds 7 juli 2014

Los Hermanos

Breda

Croy Boschlust

Teteringen

Stefanie heeft nog geen foto toegevoegd

1. Stefanie 's profielfoto
    Stefanie heeft een recensie geschreven voor Los Hermanos
    Mediterraans Breda

Mijn vriend en ik zijn gisteren uit eten geweest bij Los Hermanos en we vonden het heerlijk. In sommige recensies lazen we dat er een lange tijd zat tussen de bestelling en het eten. Dit was bij ons absoluut niet het geval. We hebben heerlijk gegeten en de bediening was ook erg vriendelijk. Ze vroegen na iedere ronde of het gesmaakt had (maar niet op een "storende"manier). Wij komen hier vast en zeker terug!

2. Stefanie 's profielfoto
    Stefanie heeft een recensie geschreven voor Croy Boschlust

Met een vriendin op dinsdag hier gegeten. Het was druk en we hadden niet gereserveerd, toch een tafeltje kunnen krijgen. Er werd meteen netjes aangegeven dat er een grote, waarschijnlijk drukke, groep gereserveerd had vlak bij onze tafel. Dit vonden wij geen probleem.

Het eten is niet duur en de kwaliteit is gewoon goed. Het is natuurlijk heel persoonlijk wat je belangrijk vindt. Ik houd van lekker eten, het hoeft van mij niet allemaal superieur te zijn, dat is ook de reden dat ik Croy een prima restaurant vind, prijs/kwaliteit in verhouding!

Bij ons kwamen niet zo vaak langs voor drinken, maar gelukkig hebben we een mond gekregen om hier naar te vragen. Deze serivce kan mijn inziens wel iets beter, gezien de andere recensies zijn ze hierin denk ik een weg aan het zoeken...niet te vaak langskomen, maar zeker ook niet te weinig! Tip: observeer de mensen, dan zie je hun wensen :)