• Lid sinds 12 januari 2012

Olympia

Den Haag

Stefan Kooijman heeft nog geen foto toegevoegd

1. Stefan Kooijman's profielfoto
    Stefan Kooijman heeft een recensie geschreven voor Olympia

Op vrijdag 6 januari hebben wij bij dit restaurant gegeten. We hadden een vakantieveilingenvoucher. Voordat we hierheen gingen hadden we wel de recensies al gelezen. Bij aankomst lag het restaurant inderdaad heel erg afgelegen en werd er flink gewerkt aan het strand, waardoor automatisch de sfeer minder is. Net als in andere recensies is te lezen dat het restaurant je zo snel mogelijk weg wilt hebben. Binnen een uur waren we al klaar. Het is dat we nog wat drinken bestelden op het einde, om er nog iets langer over te doen. Het hoofdgerecht stond serieus binnen vijf minuten op tafel. Dit kan uiteraard niet. We hadden gyros besteld. De helft was lauw en de andere helft was koud. Precies hoe het in de magnetron gaat. Het eten was wel vers van tevoren gemaakt, dat proefde je wel, alleen ze kunnen het nog geen eens opwarmen!!! Verder was het bakje van de saus afgebroken en werd gewoon zo geserveerd. We hebben geklaagd bij een medewerker, maar die deed er vrij weinig aan. Het dessert viel zwaar tegen, vooral de miezerige vieze cakestukjes in het ijs. Verder wordt er niet gevraagd of je wat wil drinken, daar moet je zelf achteraan gaan. De medewerkers lopen gewoon rond in hun eigen vrijetijdskleding en waren niet heel erg vriendelijk. Het leek er wel op of ze er geen zin in hadden.

2,9