• Lid sinds 9 februari 2017

Red Moon

Veldhoven

Enjoy Wereldkeuken

Waalre

Stef heeft nog geen foto toegevoegd

1. Stef's profielfoto
    Stef heeft een recensie geschreven voor Red Moon

Stef

Steun de plaatselijke horeca... In het kader hiervan besloten we om 12 uur vandaag voor de lunch te reserveren via de website. Keurig een bevestiging per mail ontvangen. Om 10 over 12 komen we binnen en treffen een leeg restaurant met alleen een Engelstalige kok. Na wat gehannes komt uiteindelijk de baas op hoge poten aangelopen met een agressieve blik in de ogen. Wat we hier in godsnaam komen we doen was zijn reactie. Nou ehhh, we hebben via de site gereserveerd...
    Het gesprek wat toen volgde was te belachelijk voor woorden waarop ik voorstelde dan maar weer te gaan. Een prettige dag kregen we nog mee.
    Red Moon; bedankt voor de hartelijke ontvangst! Ons zie je niet meer terug en iets in mij zegt dat jullie binnenkort out of business zijn.

2. Stef's profielfoto
    Stef vindt de recensie door Stef voor Enjoy Wereldkeuken leuk

Nieuwsgierig gemaakt door de hoge waardering zijn we er toch maar eens gaan eten. En ja... toch wel een teleurstelling. Het is mij dan ook een raadsel waar deze veel te hoge waardering vandaan komt. Wat was goed? Erg vriendelijk personeel en het uitgebreide drankenaanbod, waaronder veel buitenlandse bieren. Verder was het restaurant netjes ingericht.

Maar de kwaliteit van het eten wat toch echt matig en daar kom je toch voor. Weinig keus in vergelijking met andere restaurants met dezelfde formule. Koud buffet stond al erg lang en was niet meer op smaak. Vlees bij de bakplaat van matige kwaliteit en het chinees buffet was echt een aanfluiting.

Helaas voor ons een eens, maar nooit meer ervaring.

3. Stef's profielfoto
    Stef heeft een recensie geschreven voor Enjoy Wereldkeuken

Helaas voor ons een eens, maar nooit meer ervaring.