1. -

Grill-ig

Kaatsheuvel

Steakhouse&Tapasbar Grill-ig heeft nog geen foto toegevoegd

1. Steakhouse&Tapasbar Grill-ig's profielfoto

Dag Sandra,

Bedankt voor je recensie!

Allereerst nog van harte met je zoon. Ik was zelf toevallig ook aanwezig voor een klein hapje, en heb gezien dat jullie snel geholpen werden en zeker drie keer op tijd jullie drankjes kregen welke werden besteld.

Ook wij zijn mensen, en die vergeten ook weleens iets. Dat het vuurwerkje is vergeten (wat in de mail idd is aangevraagd) is niet netjes, maar betekent niet dat de bediening de hele avond niet alert was. Onverschillig is misschien niet het juiste woord, ik denk namelijk dat mijn medewerkster er enorm van baalde dat ze het was vergeten, maar het niet meer kon oplossen op dat moment.

Gelukkig was het eten wel allemaal naar wens, jullie hebben in ieder geval van veel verschillende hapjes genoten.

Mijn excuses dat het vuurwerkje is vergeten, hopelijk heeft uw zoon alsnog een leuke verjaardag gehad:)

Lisanne Blok
    Eigenaresse

2. Steakhouse&Tapasbar Grill-ig's profielfoto

Goedenmorgen Leon,

Wat fijn dat u zo'n leuke avond heeft gehad! Naar aanleiding van uw opmerking: Door de stand van de wind waait de lucht van het vuur inderdaad naar binnen. Ik heb de vuurkorf vanmorgen direct verplaatst zodat de lucht niet meer naar binnen waait;)
    De nieuwe tapaskaart komt er anders uit te zien, duidelijkere letters, uitleg en een kaart per gast waarop iedereen kan zien wat er besteld kan worden.

Bedankt voor uw reactie! Daar kunnen we wat mee!

Lisanne Blok Peters
    Grill-ig

3. Steakhouse&Tapasbar Grill-ig's profielfoto

Beste Suus,

Leuk je ook hier weer tegen te komen! In 2013 ben je ook a la carte komen eten, en toen vertelde je ons al achteraf via een recensie niet meer terug te willen komen. Nu kom je alsnog eten om ons achteraf weer volledig af te branden.

Wij krijgen per week meer dan 700 eters.

Mijn doel is dat al mijn gasten helemaal blij en tevreden zijn, dat is waar ik en mijn team naar streven.

Als we te weinig aan tafel komen, is het niet goed. Komen we te vaak, is het ook niet goed. Ik probeer mijn team zoveel mogelijk in eigen wijken te laten lopen, helaas lukt dit niet altijd vanwege tafels die naar binnen verhuizen of juist naar buiten.
    Ik vind een praatje met gasten belangrijk, en 1 ding weet ik zeker; Mijn team bestaat uit alleen maar vrolijke, spontane, lieve meiden waar ik enorm trots op ben. Jammer dat ze te vaak aan uw tafel zijn geweest, andere gasten waarderen het gelukkig wel enorm. Dat is ook de reden dat we het zo druk hebben.

Dat het eten niet beviel is erg jammer, dat had ik graag op deze avond zelf gehoord, want ik was er ook. Jammer dat u het nu op diverse recensie sites plaatst, terwijl we het op dezelfde avond ook op hadden kunnen lossen.

Feit blijft dat alle hapjes heerlijk vers worden bereid, en dat smaken verschillen kan natuurlijk. We hebben een tapaskaart met 96 hapjes, ik ben er zeer zeker van dat de kwaliteit erg goed is.

Helaas voor u geen Grill-ig meer inderdaad, voor anderen gelukkig wel.
    1 advies: Kom dus ook niet meer naar Grill-ig. We kunnen het toch niet goed doen.

4. Steakhouse&Tapasbar Grill-ig's profielfoto
    Steakhouse&Tapasbar Grill-ig heeft gereageerd op een recensie van Grill-ig

Goedendag! Bedankt voor jullie recensie!

Jammer dat jullie het personeel niet helemaal kundig vonden. Mij team bestaat uit 22 mensen, waarvan 2 of 3 stagiaires in opleiding. Juist doordat zij in opleiding zijn, laat ik hen veel zelf doen waar ik bij ben, dus drankjes opnemen, uitserveren etc. Zo leren zij na een paar weken prima drankjes te onthouden, te bereiden en meer contact met de gast te krijgen.

Het concept, tapas EN a la carte zorgt ervoor dat er inderdaad verschillende medewerksters aan tafel komen, of voor een praatje of voor drankjes of eten. Zo kunnen we er altijd voor zorgen dat eten en drank snel wordt uitgeserveerd en niemand een hand in de lucht hoeft te steken om iets te vragen, of dat er juist te weinig aandacht wordt gegeven. Voor ons is dit een hele fijne manier om te werken, omdat we het zo ontzettend druk hebben, dat alles helemaal klopt. Dan ben ik er altijd zelf nog om keihard mee te werken en de gasten extra aandacht te geven, want daar staan we juist bekend om. Veel gasten ervaren dit als prettig, helaas viel het bij u wat tegen.

In ieder geval bedankt voor uw reactie, hier kunnen we wat mee. Horeca is vakmanschap, daar streven wij ook naar en dat lijkt voorlopig goed te lukken doordat we bijna elke dag volgeboekt zijn.

Lisanne Blok Peters & Team Grill-ig

5. Steakhouse&Tapasbar Grill-ig's profielfoto
    Steakhouse&Tapasbar Grill-ig vindt de recensie door Nikki voor Grill-ig leuk

Gisterenavond hebben mijn vriend en ik hier samen tapas gegeten. Het was niet zo heel druk door dat slechte winterweer en allerlei codes die het KNMI heeft afgegeven. Ondanks dat toch het gevoel dat je erg welkom was en een gezellige sfeer. Een pluspunt: het restaurant bezorgt ook thuis, zelfs met dit slechte weer was het geen probleem.
    We hebben heerlijk gegeten, en werden snel bediend. En dat voor weinig geld. Het personeel is heel vriendelijk. Ook de eigenaresse die zelf gezellig een praatje kwam maken. We komen uit de buurt dus zullen zeker nog eens terug komen.

6. Chrissie Tarhan

Wij hebben erg lekker gegeten bij Grillig! Het leuke is dat het aanbod erg vernieuwend is en voor ieder wat wils. Ons romantisch etentje was erg geslaagd dankzij het personeel, dat erg vriendelijk en gezellig is.

Toppie! Ik hoop hier snel weer eens te kunnen gaan eten...

7. Steakhouse&Tapasbar Grill-ig's profielfoto
    Steakhouse&Tapasbar Grill-ig vindt de recensie door Dennis voor Grill-ig leuk

De nieuwe Tapas zijn een echte aanrader. Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer met persoonlijke bediening.

8. Steakhouse&Tapasbar Grill-ig's profielfoto
    Steakhouse&Tapasbar Grill-ig schreef:

Beste Familie Mosterd,

dank je wel voor de reactie. Helaas is uw uitzetting van uw feiten niet zoals het daadwerkelijk is gegaan. Wij doen in de "rustigere" periodes arrangementen plaatsen op VakantieVeilingen. Dat u zegt dat wij u afschepen lijkt me ronduit kinderachtig. U dient bij deze site online te boeken omdat u dan direct uw waardebon moet invullen. U kunt dus met al het geweld van de wereld niet telefonisch boeken. Onze collega heeft u vriendelijk te woord gestaan en zelfs uw telefoonnummer genoteerd zodat u door de directie teruggebeld zou worden. Ondanks dat uw manier van praten niet de norm in Nederland is. Wij hebben u tevens nog willen helpen bij het online reserveren, en dat is ook nog gelukt

In het telefoongesprek hebben wij onze uiterste best gedaan om u te helpen en ons inziens is dit uitstekend gelukt. U had gisteren een reservering staan. Wij hebben nog aangegeven als u al met een slecht gevoel zou komen wij u uw geld terug zouden storten. Helaas wisten wij al aan uw manier van communiceren en uw uitingen dat de kans op een goede beoordeling nihil zou zijn. Dat alles fout en slecht is vinden wij ook kinderachtig. Wij hebben jaarlijks duizenden gasten en natuurlijk zal niet alles altijd perfect zijn maar wat u schrijft komt eerder in de buurt van smaad/ laster dan een realistische beoordeling.

De directie is nog aan uw tafel geweest. dat u dan niet aangeeft dat er negativiteit is dan kunnen wij er niks meer aan doen.

Tenslotte willen wij nog duidelijk maken dat het personeel echt niet van te voren wordt geinstrueerd dat er gasten zijn die lastig hebben kunnen reserveren.

Met gastvrije groet,

Steakhouse Grill-ig

9. Steakhouse&Tapasbar Grill-ig's profielfoto
    Steakhouse&Tapasbar Grill-ig heeft een recensie geschreven voor Grill-ig

Beste gast,

Wij willen graag even reageren op uw recensie en onze werkwijze uitleggen. Al ons vlees komt vers maar per portie binnen. Wij kunnen dus helaas geen kleinere porties geven omdat wij anders het overige gedeelte moeten weggooien. Wij betreuren dat uw biefstuk niet helemaal goed doorbakken was. Echter heeft het personeel dit gelijk opgepakt en uw biefstuk op de juiste manier voor u bereid. Dat daarna niks meer lekker was betreuren wij ten zeerste. Over de prijs willen wij het volgende vermelden, de mixed grill bestaat uit 400 gram vlees, warme groente, handgeschilde frites en een bakje mayonaise. De €25,- die wij hiervoor vragen is zeker marktconform en ons inziens totaal niet aan de hoge kant.

Bij klachten of opmerkingen sturen wij altijd onze koks naar de tafel om excuses aan te bieden en gelijk e.e.a. uit te leggen of te verduidelijken. Dat hij triomfantelijk naar uw tafel is gekomen lijkt mij niet de waarheid.

Toch proberen wij in onze bedrijfsstrategie iedereen met een voldaan gevoel te laten vertrekken en betreuren wij dat u niet tevreden was over de service en kwaliteit.

Met vriendelijke groet,

Robert Blok.

10. Steakhouse&Tapasbar Grill-ig's profielfoto
    Steakhouse&Tapasbar Grill-ig is Heddeke gaan volgen.