• Lid sinds 27 maart 2011

Wan-Sheng

Aalten

Staalstrater heeft nog geen foto toegevoegd

1. Staalstrater's profielfoto
    Staalstrater heeft een recensie geschreven voor Wan-Sheng
    Chinees-Indisch Aalten

Extreem slecht. Van onze rijsttafel hadden de meeste gerechten bijna geen smaak, als er al sprake was van smaak, was dat de smaak van oud vet.

In de keuken staat duidelijk iemand die geen idee heeft van koken en dat is overduidelijk te proeven. We waren de enige gasten en dat bleek niet zonder reden.

2,8
  2. Staalstrater's profielfoto
    Staalstrater heeft een recensie geschreven voor Restaurant Italiano Rimini

Oef - het was net Fawlty Towers. Met een gezelschap van 8 man gegeten. Het grote wachten begon al binnen het eerste kwartier, want "de menukaarten waren op". Toen maar gevraagd om wat brood en boter in afwachting van de menukaarten. Dat duurde weer een kwartier, toen kregen we per persoon twee stukjes stokbrood en daarbij twee bakjes pesto. Na drie kwartier (toen zaten we er dus een uur) kregen we de menukaart.
    De serveerster vraagt of we een keus hebben kunnen maken. Weer drie kwartier wachten.
    Onze voorgerechten worden geserveerd. Stevige prijzen gezien het gebodene: een schaaltje champignons met knoflook, zes tamelijk kleine gamba's, een mozzarellasalade van koemelkmozzarella, alles voor prijzen tussen zeven en tien euro. Kleine porties, dus snel op.
    De serveerster haalt de gebruikte borden en het bestek niet weg: uiteindelijk stapelen we alles maar zelf op elkaar, en ruimen we onze eigen tafel af. Dat vindt de bediening niet vreemd, ze reageren althans niet. Op onze vraag of we ook zelf even de hoofdgerechten uit de keuken zullen pakken, krijgen we als antwoord dat deze nog niet klaar zijn.
    Er zijn acht tafels bezet: aan geen van de tafels wordt gegeten.
    Drie kwartier later: ons eten wordt geserveerd. Redelijke kwaliteit - goed gemiddeld gekookt, maar wel bespaard op ingredienten. In het lamsstoofpotje zit inderdaad lam - maar je moet goed kijken. De lasagna blijkt niet wat we hebben besteld. Terugsturen lijkt ons onverstandig, want dan komen we voorbij de sluitingstijd.
    De serveerster neemt de drankjes op, en serveert iets anders.
    We wagen ons aan koffie. De cappuccino is steenkoud.
    We vragen om onze rekening en ook hij klopt niet. Op de deur hangt een briefje: vlotte jonge meiden gevraagd voor de bediening. En wij vragen ons nog steeds af of Rimini nou een restaurant is, of slechts een decor voor opnamen van een Candid Camera programma.

5,1