• Lid sinds 15 mei 2009

Welkom bij SPIJZ Tapas & Grill

U kunt bij ons onbeperkt genieten van Tapas v.a. €19,50
Of u kiest van onze kaart met heerlijke Grill-specialiteiten.
Andere bedrijfsonderdelen zijn: de Kookstudio, waar we workshops geven van 8-80 personen. En onze Bedrijfsfeesten zoals IKHOUVANHOLLAND.
Kortom bij Spijz zorgen we voor uw complete avond uit!
#Spijzupyourlife

Van restaurant:

1. -

SPIJZ

Den Helder

Spijz Tapas & Grill heeft nog geen foto toegevoegd

1. Spijz Tapas & Grill's profielfoto
    Spijz Tapas & Grill heeft gereageerd op een recensie van SPIJZ

Beste Marianne, het treft ons zeer dat u een dergelijke ervaring heeft gehad in ons restaurant. Vooral jammer vinden wij het dat we in de 2e week! dat wij met dit concept werken van u niet de ruimte krijgen om zaken aan te passen en verder te ontwikkelen.
    We zijn niet vies van opbouwende kritiek, en werken hard om van het huidige concept een succes te maken. Na 5 jaar het roer om voelt en is als het starten van een nieuwe zaak. Helaas gaat dit ook weer met vallen en opstaan. U bent resoluut, en kiest niet voor een persoonlijke benadering. Wij zijn gastvrij en willen eenieder een superavond bezorgen. In onze aankomende Tapas-kaart zullen diverse verbeteringen doorgevoerd worden. Dus desalniettemin dank voor uw (opbouwende) kritiek! Dave Kleine (trotse eigenaar SPIJZ)

2. Spijz Tapas & Grill's profielfoto
    Spijz Tapas & Grill heeft een recensie geschreven voor SPIJZ
    Nederlands Den Helder

Naar aanleiding van onderstaande reactie het volgende;
    Wij betreuren het ten zeerste dat wij dergelijke reacties via recenties moeten oppikken. Als u bij ons uw ongenoegen had geuit, hadden wij u iets anders kunnen aanbieden of in het ergste geval niet laten afrekenen. Wij behandelen onze gasten graag keizerlijk maar moeten ons wel een kans geven om dit te doen. Achteraf is het altijd "lastig" communiceren. Maar ook wij trekken lering uit een indirecte reactie. We hebben ons garnituur beleid aangepast en geven nu royale porties met een lekkere pofaardappel. Dus in ieder geval dank voor die opmerking.
    Met gastvrije groet,

Dave Kleine