1. Voor ons de eerste keer bij 'Kom Aan Tafel' en een goede ervaring gehad. Eten was over het algemeen uitstekend. Ook de bediening ging heel erg soepel. Ieder had zijn eigen taak en daardoor had je niet het idee dat bediendes maar wat aan rommelden en elkaar in de weg liepen. Veel keuze aan gerechten met speciale sauzen maken het eten tot een feest. Slechts eenmaal een gerechtje niet aangekomen maar dat werd gelijk gecompenseerd door het feit dat ik hierna drie gerechten mocht bestellen. De hoeveelheid van alle gerechten is echter dusdanig dat je bij 2 gerechten al meer dan genoeg hebt per keer. Misschien dan toch wel 1 minpuntje. Varkenshaaspuntjes, Ossenhaaspuntjes en Biefstuk zou wat korter gebakken mogen worden zodat het vlees wat zachter aanvoelt. Maar verder een geweldige avond gehad die zeker voor herhaling vatbaar is.

Extra vermelding: Het reserveersysteem waarbij je, indien alles is volgeboekt, jezelf op een wachtlijst kunt zetten werkte bij onze reservering in ons voordeel. Alles was volgeboekt voor 3 juli en wij hadden onszelf dan ook op de wachtlijst geplaatst. En gelukkig op 3 juli vroeg in de middag werden we door 'Kom aan Tafel' gebeld met de vraag of we nog van de reservering op de wachtlijst gebruik wilden maken. Dit had ons aangenaam verrast.

2. We zijn er nu twee keer geweest. Een keer met 4 personen op zaterdag inclusief bowlen en een keer met 2 personen zonder bowlen. Beide keren is ons prima bevallen. Verse spullen en heel veel keus. Voor ons een aanrader.

3. In het begin ging het nog wel met de nieuwe eigenaar maar sinds Covid en het veranderende concept is het duidelijk geworden. De eigenaar probeert zoveel mogelijk te graaien. Slechte kwaliteit, slechte bediening en verhoogde prijzen. Ik verlang weer heel erg terug naar de kwaliteit en gezelligheid die er bij de oude eigenaar was. Jammer.

1,3
  4. Wok valt een beetje tegen. Maar de grill is onovertroffen. Heel veel keuze en het wordt uitstekend klaargemaakt. Tijdens vakantie hier 2 keer gegetene en beide keren was het prima.

5. Sushi is wel redelijk maar alles van de grill is echt veel te ver doorbakken. Dat smaakt echt nergens meer naar. Bediening was vlot maar ik heb nog nooit zoveel verschillende serveerders/sters aan mijn tafel gezien. Daardoor wordt het geheel behoorlijk onpersoonlijk.

4,9
  6. Na twee eerdere zeer goede ervaringen viel het ons nu toch wel tegen. We hadden ruim van tevoren voor 3 personen gereserveerd, maar bij aankomst bleek de tafel maar voor 2 personen gedekt. Bij het voorgerecht liep het ook niet soepel. Er werden maar 2 voorgerechten gebracht; de 3e waren ze gewoon vergeten, deze werd pas gebracht toen de andere 2 voorgerechten al bijna op waren.
    En toen begon het wachten op het hoofdgerecht, 1 uur en 15 minuten om precies te zijn. Veel en veel te lang. Het nagerecht was een rommeltje. Het leek wel of er niet genoeg meer in de keuken was en men de restjes dan toch maar opdiende. Een trio van ijs werd geserveerd als chocolade ijs, tja wat moet je als het caramelijs ontbreekt. En de verrassing van de chef hadden ze beter de bom van de chef kunnen noemen. Het leek wel of het toetje geëxplodeerd was. Daarnaast vonden wij de bediening vrij ongeïnteresseerd. Hoe anders was dit toen de dochter van de eigenaar nog alle regie in handen had. Wat betreft kwaliteit waren het voor- en hoofdgerecht prima in orde, maar viel het nagerecht tegen. Wij kwamen speciaal uit Dordrecht hier naar toe, maar hebben besloten om dat in het vervolg maar achterwege te laten. Erg jammer.

7. Spammetje

8. In vergelijking met Wok of Fame heerst hier een rustige sfeer en kan je elkaar, ook bij een volr estaurant, nog behoorlijk verstaan.
    Alle gerechten zijn zeer vers en smaken prima. Enige minpuntje is dat de vleeskeuze voor de tipanyaki grill zeer beperkt is.
    Al met al een geweldige avond gehad