• Lid sinds 30 december 2012

Dordrecht
  2. China City

Dordrecht
  3. 6,4

Spammetje heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Spammetje's profielfoto
    Spammetje heeft een recensie geschreven voor Restaurant Pampas

Na twee eerdere zeer goede ervaringen viel het ons nu toch wel tegen. We hadden ruim van tevoren voor 3 personen gereserveerd, maar bij aankomst bleek de tafel maar voor 2 personen gedekt. Bij het voorgerecht liep het ook niet soepel. Er werden maar 2 voorgerechten gebracht; de 3e waren ze gewoon vergeten, deze werd pas gebracht toen de andere 2 voorgerechten al bijna op waren.
    En toen begon het wachten op het hoofdgerecht, 1 uur en 15 minuten om precies te zijn. Veel en veel te lang. Het nagerecht was een rommeltje. Het leek wel of er niet genoeg meer in de keuken was en men de restjes dan toch maar opdiende. Een trio van ijs werd geserveerd als chocolade ijs, tja wat moet je als het caramelijs ontbreekt. En de verrassing van de chef hadden ze beter de bom van de chef kunnen noemen. Het leek wel of het toetje geëxplodeerd was. Daarnaast vonden wij de bediening vrij ongeïnteresseerd. Hoe anders was dit toen de dochter van de eigenaar nog alle regie in handen had. Wat betreft kwaliteit waren het voor- en hoofdgerecht prima in orde, maar viel het nagerecht tegen. Wij kwamen speciaal uit Dordrecht hier naar toe, maar hebben besloten om dat in het vervolg maar achterwege te laten. Erg jammer.

2. Spammetje's profielfoto
    • Afhaal en bezorg
    Krispijnseweg 12 Dordrecht
  3. Spammetje's profielfoto
    Spammetje heeft een recensie geschreven voor China City

In vergelijking met Wok of Fame heerst hier een rustige sfeer en kan je elkaar, ook bij een volr estaurant, nog behoorlijk verstaan.
    Alle gerechten zijn zeer vers en smaken prima. Enige minpuntje is dat de vleeskeuze voor de tipanyaki grill zeer beperkt is.
    Al met al een geweldige avond gehad