• Lid sinds 7 juni 2017
Van restaurant:

Spaghettiamo heeft nog geen foto toegevoegd

1. Spaghettiamo's profielfoto
    Spaghettiamo heeft gereageerd op een recensie van Spaghettiamo

Dankjewel voor je komst en het schrijven van een recensie! Fijn dat je hebt genoten van een Italiaanse avond in ons restaurant. Wij hopen ook dat we snel weer open mogen. Tot die tijd hoef je ons niet te missen en kun je een bestelling plaatsen via onze website: www.spaghettiamo.nl/afhalen.html

2. Spaghettiamo's profielfoto
    Spaghettiamo heeft gereageerd op een recensie van Spaghettiamo

Dankjewel voor je positieve woorden Ronald! Vooral in deze tijden zijn wij erg blij met je komst. Fijn om te horen dat je bezoek naar wens was. Gezellig dat jullie nog eens terugkomen. Tot ziens!

3. Spaghettiamo's profielfoto
    Spaghettiamo heeft gereageerd op een recensie van Spaghettiamo

Dankjewel voor je complimenten Isa, leuk om te horen dat je zo'n gezellige avond hebt gehad. Fijn dat je hebt genoten van onze Italiaanse sferen en gerechten. Zien we je nog eens terug?

4. Spaghettiamo's profielfoto
    Spaghettiamo heeft gereageerd op een recensie van Spaghettiamo

Dankjewel voor je recensie! Fijn om te horen dat het eten heeft gesmaakt en de service naar wens was. Bedankt voor je feedback, we zullen dit meenemen. We hopen je nog eens terug te zien!

5. Spaghettiamo's profielfoto
    Spaghettiamo heeft gereageerd op een recensie van Spaghettiamo

Dankjewel voor je review Laurens! Fijn om te horen dat de gerechten in de smaak vielen en jullie een ontspannen avond hebben gehad. Als jullie pannen binnenkort weer een avondje vrij hebben, zijn jullie van harte welkom. ;)

6. Spaghettiamo's profielfoto
    Spaghettiamo heeft gereageerd op een recensie van Spaghettiamo

Dankjewel voor je recensie en je komst Burm! Wat fijn om te horen dat het eten heeft gesmaakt en de service naar wens was. Kom je gauw nog eens langs voor een gezellige Italiaanse avond?

7. Spaghettiamo's profielfoto

Beste Van Doornik,

Dankjewel voor je recensie en fijn om te horen dat je hebt genoten van onze Italiaanse gerechten. Graag tot ziens!

Ciao,

8. Spaghettiamo's profielfoto
    Van restaurant

Dankjewel voor je positieve woorden! Fijn om te horen dat onze gerechten in de smaak vielen. Tot snel weer?

9. Spaghettiamo's profielfoto
    Van restaurant

Bedankt voor je recensie Giancarlo! We zijn blij te horen dat je zo hebt genoten van je etentje bij ons. Hopelijk snel tot een volgende keer.

10. Spaghettiamo's profielfoto
    Van restaurant

Bedankt voor je recensie Jesse! Wat leuk om te horen dat jullie vaker langskomen. Fijn dat jullie hebben genoten van onze Italiaanse gerechten. Hopelijk tot snel weer.

11. Spaghettiamo's profielfoto
    Van restaurant

Bedankt voor je recensie Walter! Fijn dat alles naar wens was en je zo tevreden bent over je bezoek aan ons restaurant. Goed om te horen dat de gerechten en wijn hebben gesmaakt. Kom je binnenkort de rest van onze menukaart proeven?

12. Spaghettiamo's profielfoto
    Van restaurant

Bedankt voor je recensie Ida! Wat fijn om te horen dat jullie zo hebben genoten van de bruschetta's, pasta en de wijn. In deze tijden zijn we erg blij met jouw bezoek aan ons restaurant. Komen jullie snel weer langs?

13. Spaghettiamo's profielfoto
    Van restaurant

Bedankt voor je recensie Mariska! Fijn dat het eten heeft gesmaakt en jullie een gezellige avond hebben gehad. Tot de volgende keer?

14. Spaghettiamo's profielfoto
    Spaghettiamo heeft gereageerd op een recensie van Spaghettiamo

Bedankt voor je positieve woorden Fleur! Altijd leuk om te horen wanneer wij iemand een top avond hebben kunnen bezorgen. Kom je binnenkort nog een keer langs voor een Italiaanse avond?

15. Spaghettiamo's profielfoto
    Spaghettiamo heeft gereageerd op een recensie van Spaghettiamo

Bedankt voor je recensie Henk! Fijn dat alles naar wens was en je zo tevreden bent over je bezoek aan ons restaurant. Komen jullie snel weer langs?

16. Spaghettiamo's profielfoto
    Spaghettiamo heeft gereageerd op een recensie van Spaghettiamo

Bedankt voor je beoordeling Barbara! Wat leuk om te horen dat de gerechten in de smaak vielen en de service naar wens was. We zullen je feedback meenemen. Hopelijk mogen we je nog eens verwelkomen in ons restaurant.

17. Spaghettiamo's profielfoto
    Spaghettiamo heeft gereageerd op een recensie van Spaghettiamo

Bedankt voor je recensie! Fijn om te horen dat alles naar wens was. Hopelijk tot een volgende keer.

18. Spaghettiamo's profielfoto
    Spaghettiamo heeft gereageerd op een recensie van Spaghettiamo

Bedankt voor je recensie Marco! Wat jammer dat je deze ervaring hebt gehad in ons restaurant. We horen over het algemeen nooit iets over onze prijs-kwaliteitsverhouding. Kun je misschien aangeven waarom het naar jouw idee niet in de juiste verhouding staat?

19. Spaghettiamo's profielfoto
    Spaghettiamo heeft gereageerd op een recensie van Spaghettiamo

Bedankt voor je beoordeling Maarten!
    We zijn blij te horen dat je zo hebt genoten van het eten bij ons
    Komen je snel weer langs?

20. Spaghettiamo's profielfoto
    Spaghettiamo heeft gereageerd op een recensie van Spaghettiamo

Bedankt voor je recensie!
    Fijn om te horen dat het eten heeft gesmaakt en de service naar wens was.
    Hopelijk zien we je nog eens.

21. Spaghettiamo's profielfoto
    Spaghettiamo heeft gereageerd op een recensie van Spaghettiamo

Bedankt voor je recensie!
    Wat vervelend om te horen dat je deze ervaring hebt gehad in ons restaurant. Dit is niet de service die wij onze gasten willen geven. Hopelijk mogen we je nogmaals in ons restaurant ontvangen om onze gastvrijheid en service te tonen.

22. Spaghettiamo's profielfoto
    Spaghettiamo heeft gereageerd op een recensie van Spaghettiamo

Dankjewel voor je positieve woorden Francisca!
    Komen jullie binnenkort nog eens langs om de rest van onze menukaart te proeven?

23. Spaghettiamo's profielfoto
    Spaghettiamo heeft gereageerd op een recensie van Spaghettiamo

Bedankt voor je recensie Eric!
    We zijn blij te horen dat jullie met de hele familie zo hebben genoten van een etentje bij ons.
    Komen jullie snel weer langs?

24. Spaghettiamo's profielfoto
    Spaghettiamo heeft gereageerd op een recensie van Spaghettiamo

Bedankt voor je recensie Hanna!