• Lid sinds 12 augustus 2009

Humphrey's

Arnhem

Eetcafé Majesteit

Velp gld

Soraya heeft nog geen foto toegevoegd

1. Soraya's profielfoto
    Soraya heeft een recensie geschreven voor Humphrey's
    Internationaal Arnhem

Gegeten bij Humphrey's Arnhem.
    Bij het reserveren krijg je 2 tijden om te reserveren, ik heb gekozen voor tussen 20 en 20.30 uur. Om 19.50 was het restaurant zo goed als vol en we werden weg gestopt in een hoekje en waren de mensen naast ons al op het hoofdgerecht aan het wachten. Hoezo dan reserveringstijden?? Na de bestelling binnen 7 minuten voorgerecht op tafel, dit was redelijk ( carpaccio en gerookte zalm). Daarna zo'n 45 minuten op het hoofdgerecht gewacht, de hoofdgerechten ( varkenshaas) leek op uitgekookt soepvlees, droog, geen smaak en taai. De steak was redelijk. De bijgerechten waren ook redelijk, alleen waren de sperziebonen gerold in spek volgens mij al 2 dagen ervoor klaar gemaakt en in magenetron opgewarmt. De tafels naast ons waren inmiddels leeg en aangezien we in een dode hoek zaten was bediening niet meer te bekenen, na zo'n 15 minuten toch een drankje weten te bestellen, maar het bleef bij bestellen, de drankjes hebben we overigens nooit gekregen, direct aangegeven bij de serveester dat de varkenshaas niet lekker was, ze heeft er naar gekeken en haar antwoord was dat het vlees er wel erg grijs en droog uitzag. Ik kreeg nog wel de optie nieuwe te bestellen, maar ja als de bediening pas na een tijdje weer in de gaten heeft dat wij er ook nog waren waren we al klaar met eten, dus nieuw was geen optie. Maar ze zou er wat aan doen bij de betaling, en opnieuw drankjes besteld, heb haar daarna de hele avond niet meer terug gezien.
    Na avondje genegeerd te zijn door het personeel, 1 drankje hebben kunnen bestellen bij aankomst en een slecht hoofdgerecht, naar de kassa, want ook voor de rekening zag je niemand meer terug. Tijdens het afrekening nog even de klacht aangehaald betreffende de varkenshaas, hierop krijgen we als antwoord; we kunnen niets aan de prijzen doen van de menu's die staan vast, maar we verrekenen de drankjes wel, nou dat waren dus 2 biertjes.
    Voor mij geen Humphrey's Arnhem meer. Erg jammer, want locatie en entourage is mooi.
    Tot slot nog 1 tip, vertel de bediening dat achterin het uiterste hoekje rechts bij het raam ook nog een tafeltje voor 2 staat!

2. Soraya's profielfoto
    Soraya heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Majesteit

Kom hier vaker eten, zo'n 3 x per half jaar en ben er recentelijk (maandje terug) ook weer wezen eten. En tot mijn verbazing zie ik hieronder een aantal pittige slechte recensies staan.
    En ik ben het hier zeer zeker niet mee eens!

Ik heb hier altijd een top avond en het eten is altijd uitstekend.
    Uiteraard als het druk is dan duurt het misschien iets langer maar kom nou, als je gezellig een avondje uit bent moet dit toch geen probleem zijn?
    Wat betreft de maaltijdsalade, ik heb het idee dat het allemaal erg overtrokken is.

Ik kom zeer zeker terug en als ze me vragen waar je lekker en gezellig kunt eten in Velp dan zeg ik volmondig " Majesteit".