• Lid sinds 23 november 2017

De Nieuwe Es

Sleeuwijk

De Nieuwe Es

Sleeuwijk

Sophia heeft nog geen foto toegevoegd

1. Sophia's profielfoto
    Sophia heeft een recensie geschreven voor De Nieuwe Es
    Internationaal Sleeuwijk

Ook na de heropening in Corona- tijd alles perfect georganiseerd. Alle maatregelen heel goed in acht genomen en het is nog steeds sfeervol. Het eten is hier altijd zalig en de bediening erg vriendelijk. Wij blijven hier graag komen.

2. Sophia's profielfoto
    Sophia heeft een recensie geschreven voor De Nieuwe Es
    Internationaal Sleeuwijk

Wij eten hier altijd graag. Personeel is vriendelijk, leuke sfeer en heerlijk eten. Leuk concept met bestellen via tablet. Grote variatie in aangeboden gerechten.

3. Sophia's profielfoto
    Sophia vindt Grandcafé 't Gelagh niet leuk

Sophia

4. Sophia's profielfoto
    Sophia heeft een recensie geschreven voor Van der Valk | Het Buffet

Eten zowel a la carte als life en cooking is super. Wordt goed rekening gehouden met allergieën dus u kunt hier met een gerust hart eten.
    Ook het ontbijt is zalig.

5. Sophia's profielfoto
    Sophia heeft een recensie geschreven voor 't Zusje

Het was weer heerlijk. We hebben al diverse keren bij 't Zusje Raamsdonksveer gegeten en ook bij andere vestigingen (Vlijmen en Zaltbommel). Wij hebben het altijd goed gehad. Het personeel is vriendelijk, het eten heerlijke en wordt snel gebracht nadat het formulier opgehaald is. Wij kunnen ons niet vinden in de slechte recensies hieronder vermeld. Het pand van Raamsdonksveer vinden wij de mooiste locatie van de Zusjes waar wij geweest zijn. En als we bij een Zusje gaan eten, rekenen we gemiddeld 4 tot 4,5 uur lekker tafelen en genieten. Een leuk avondje uit.

6. Sophia's profielfoto
    Sophia heeft een recensie geschreven voor De Smaak!

Ontzettend veel keuze in soorten ijs. Wat wij heel belangrijk vinden is, dat er duidelijk allergenen informatie bij het ijs vermeld staat. Ook als je aangeeft dat je allergie hebt, gaan ze daar heel correct mee te werk. Andere ijsschep, schone spons etc. Heel veilig gevoel geeft dat. Personeel ook altijd vriendelijk.