• Lid sinds 3 oktober 2016

Mijn naam is Sonny Croque, de zoon van de welbekende Monsieur Croque. Wat ik doe? De wereld verwennen met terribly good things between things. "Tosti's?" Nee, Croques! Dat zijn Tosti's, maar dan... anders. Krokant zuurdesem brood met hemelse zaken ertussen.

1. Son of a Croque

Amersfoort

Sonny Croque heeft nog geen foto toegevoegd

1. Sonny Croque's profielfoto
    Sonny Croque vindt de recensie door Roel Nabben voor Son of a Croque leuk

Gisteren op een druk bezochte koopzondag voor het eerst geweest. Het was behoorlijk vol, en dat vind ik een goed teken. Voldoende bediening achter de bar, waardoor de wachttijden toch gering waren. Bestellen aan de bar, daarna werd onze bestelling aan tafel gebracht. De Croques zagen er fantastisch uit, en de frietjes smaakten goed!
    De prijs/kwaliteit is goed in balans, ik vind het niet duur. De inrichting is eigentijds en hip.
    Aanrader voor ontbijt en/of lunch in Amersfoort centrum!

2. Sonny Croque's profielfoto
    Sonny Croque vindt de recensie door anna voor Son of a Croque leuk

wat een heerlijke tent om te zijn. Fijne mensen, mooi ingericht en heerlijke croque's. Bij de uitleg werd het mij duidelijk dat dit niet een "gewone" tosti is. Een tosti is een te simpele bewoording voor deze lekkere broodjes. Aanrader om te gaan eten, en zeker ook om een keer een borrel te drinken.

3. Sonny Croque's profielfoto
    Sonny Croque heeft gereageerd op een recensie van Son of a Croque

Beste Greetje,

Wat jammer om dit te lezen. Mag ik je vragen welke Croque je hebt gegeten? We staan zeker open voor feedback en appreciëren je opmerking!

Greetings, Sonny