• Lid sinds 24 december 2019

Wereldsmaken

Utrecht

Sonja heeft nog geen foto toegevoegd

1. Sonja's profielfoto
    Sonja heeft een recensie geschreven voor Wereldsmaken
    Internationaal Utrecht

Zwaar teleurgesteld!
    Lang geleden al telefonisch gereserveerd, om 8 uur, kerstavond,
    omdat wij mijn zoon en ik uit Schagen vandaan naar Vleuten komen, om samen met mijn vriend
    te dineren, gevraagd of dit een probleem was, nee hoor helemaal niet, alleen de keuken sluit om 22.00 uur.
    Dit was voor ons geen probleem, meestal heb je dan voldoende warme maaltijd gegeten, en ijs,
    toetjes, en ander lekkers hoeven niet meer bereid te worden , dus daarmee kun je na tienen nog de avond afsluiten, en evt nog lekkere bak koffie.
    Wat blijkt? Half 10 worden wij gewaarschuwd dat wij evt ijs ed alvast moeten inslaan, omdat de boel om kwart voor 10 dicht gaat!?!? En restaurant om 22.00 uur!
    Enorm verbaast (teleurgesteld,boos) waarom is mij dit niet telefonisch gemeld?
    U kunt lezen op de website dat wij tien uur sluiten!
    Joh, ik had iemand aan de telefoon😳, als dit vermeld was had ik elders gereserveerd!!
    Onze ‘kerst’avond was in principe nog niet eens halverwege!!
    Totaaal geen compassie! Vanaf half 5 konden mensen zich al te goed doen, tot dezelfde tijd als wij, voor hetzelfde bedrag!😡 Iedereen zal het met mij eens zijn , als je dit weet, dat je niet overweegt om hier te gaan eten om 8 uur?!?!
    3 tegoedbonnen van 5 euro, ahum, die ga ik niet besteden na dit fiasco! 😤
    Had het schappelijk gevonden om minimaal 10 euro pp terug te krijgen, gezien het uur en 3 kwartier dat wij hier hebben doorgebracht!!🤨 Serieus! Cola tap, en andere apparaten zijn gewoon kwart voor tien al afgesloten!! Slechte zaak!! Zo jammer, ik heb werkelijk niets positiefs te melden, en dat op een avond die mooi en gezellig had moeten zijn!!! 😢

2,5