• Lid sinds 30 juni 2019

3. 10

Boerderij De Gloepe

Diffelen
Nieuwe recensie

Sonja heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Sonja's profielfoto
    Sonja heeft een recensie geschreven voor In de Klander Muelen

Wij waren er tijdens de pasar malam (12 augustus 2019) en gingen in 1e instantie gewoon lekker een drankje doen met een borrelhapje. Plotseling hevige regenbuien en gasten renden naar binnen en het leek een chaos. Toch bleef de bediening rustig en vrolijk en kregen we vlot ons drankje met borrelhapje. Daar het langer bleef regenen besloten we om er ook te gaan eten. Geen spijt van. Niet een te grote kaart, maar precies goed voor ons. We namen de kip sate en schnitzel. We werden niet teleurgesteld. Ik kon zelfs kiezen uit friet of zoete aardappel. Super! We hebben enorm genoten van het gezellige restaurant en vrolijke vlotte bediening. We vinden deze een absolute aanrader!
    We hoorden later ook dat deze restaurant nog maar net overgenomen was en we wensen hen dan ook zeer veel succes!

2. Sonja's profielfoto
    Sonja vindt In de Klander Muelen leuk

Sonja

3. Sonja's profielfoto
    Sonja heeft een recensie geschreven voor Boerderij De Gloepe

Wij waren met 6 man. Er was keurig buiten een tafel gedekt. We kwamen niet gelijk aan. Werden zeer vriendelijk ontvangen en ze vroegen direct wat we wilden drinken tijdens het wachten. Nadat we compleet waren, kregen we de kaart. Het eten was uitstekend en leuk opgemaakt op het bord. Personeel is erg vriendelijk en vrolijk! Wij vinden dit restaurant een aanrader!

4. Sonja's profielfoto
    Sonja vindt Boerderij De Gloepe leuk