• Lid sinds 9 februari 2015

Happy Sandwich

Amsterdam

Sonja heeft nog geen foto toegevoegd

1. Sonja's profielfoto
    Sonja heeft een recensie geschreven voor Happy Sandwich

Wat een oplichters!!! Via Groupon een high tea voor 4 en 6 personen besteld. Reservering gemaakt voor 8 februari om te bezorgen in Purmend. Daarna heb ik gebeld of alles duidelijk was overgekomen dat het bezorgd moest worden. Ja hoor, geen probleem, u heeft alles duidelijk vermeld.

8 feb 13.15 uur, nog steeds geen high tea... Gebeld. "U heeft uw betaling niet voldaan". Betaling was wel voldaan, maar volgens de eigenaar stond er een bedrag open aan bezorgkosten??

Op hun website mijn postcode ingetoetst en de melding gekregen dat er geen bezorgkosten zijn voor het betreffende gebied. Gevraagd waarom zij mij dan niet gebeld hebben? Hoe we het nu op gaan lossen? "Haha ik kan niks voor u oplossen, geen chauffeur, dagvers bla bla."

Gevraagd of ze een alternatief willen bieden, desnoods kom ik het ophalen. Nee hoor, geen enkele medewerking!! Dus u laat mij nu met 10 man zitten? Ja ik kan niks voor u betekenen.

Kortom; wat ontzettend slecht, klantonvriendelijk en naar mijn idee oplichters. Mijn geld geven zij niet terug, daarvoor moet ik bij Groupon zijn.