• Lid sinds 7 september 2009

Grand Café 1741

Schagen

d'Olifant

Heerhugowaard

soemers heeft nog geen foto toegevoegd

1. soemers's profielfoto
    soemers heeft een recensie geschreven voor d'Olifant

GIster hebben wij via vakantieveilingen gegeten bij d'Olifant. Ik die ruim 9 jaar in het vak zat vond het erg lekker! Ondanks de drukte waren de bedieningsmedewerksters erg rustig en vrolijk en hadden een hoop enthousiasme! Prijskwaliteit was het uitstekend! We hebben erg genoten, sommige gasten vonden het prijskwaliteit misschien minder omdat het niet al te grote hapjes zijn, maar bij dit restaurant hoor je van de smaken te genieten, ik zat ook niet echt propvol maar ik was wel voldaan naar huis! Chapeau!

2. soemers's profielfoto
    soemers heeft een recensie geschreven voor Grand Café 1741

Ik heb vandaag samen met mijn vriend gegeten in het restaurant.
    Was alles behalve goed. We hadden allebei een soep vooraf, totaal geen smaak, peper/zout zelf nog toe moeten voegen, tomatensoep erg waterig (kwam ie net uit de vriezer?), drankjes vergeten, patat niet gaar, veel te slap, biefstuk niet rood maar doorbakken en het ijs moest je zoeken onder een laag slagroom!
    Aangezien ik zelf daar al eens een keer ben gaan eten en het toen ook niet goed was, dacht ik nu beter te verwachten.
    Ik kom er nooit meer. Bediening niet gastgericht.
    Niet gastvriendelijk, 1 van de bediening kan niet goed nederlands, ook erg storend!
    Jammer, zo'n mooi restaurant en dan alles verkeerd!