• Lid sinds 24 juli 2014

Sjoerd & Marina, Almere heeft nog geen foto toegevoegd

1. Sjoerd & Marina, Almere's profielfoto
    Sjoerd & Marina, Almere heeft een recensie geschreven voor Dino's
    Nederlands Arnhem

We gaan er regelmatig een dagje op uit in Nederland. Dino's is met afstand ons favoriete restaurant in Arnhem. Het begint al met de warme gastvrijheid waarmee je bij binnenkomst wordt ontvangen. Het personeel straalt vrolijkheid uit en draagt dit als vanzelf over op hun gasten. De inrichting is gezellig, speels en sfeervol. De menukaart biedt een ruime keus aan gerechten. Voor ieder wat wils. Ook aan de kleintjes is gedacht! We hebben hier inmiddels diverse malen naar volle tevredenheid gegeten. Het eten is bijzonder smaakvol bereid, ook met oog voor de opmaak ervan, en de prijzen zijn zonder meer betaalbaar. Met openbaar vervoer ook prima te bereiken, gelegen op steenworp afstand tegenover het Centraal Station. Kortom: een aanrader voor wie in Arnhem lekker en gezellig uit eten wil!

2. Sjoerd & Marina, Almere's profielfoto
    Sjoerd & Marina, Almere heeft een recensie geschreven voor Dino's
    Nederlands Arnhem

Vandaag samen een dagje uit geweest in Nijmegen en Arnhem. Lopend over de Korenmarkt in Arnhem kwamen we zo rond 18.30 uur langs Dino's. De eerste indruk was meteen goed. Gezellige sfeer op het terras, aantrekkelijk menu en zeer schappelijke prijzen. De bediening is ronduit vriendelijk en gastvrij. Het personeel straalt enthousiasme en passie voor hun werk uit. De inrichting en aankleding van het restaurant is smaakvol en straalt een gezellige sfeer uit. We hadden vrij laat geluncht in Nijmegen, dus geen enorme trek. Daarom elk een dagschotel besteld: 1 kipfilet schotel en 1 witte vis schotel. Op verzoek werd zonder enig probleem de frietjes vervangen door aardappeltjes. Beide dagschotels waren top bereid. Vis en kipfilet waren perfect gaar. Ook de opmaak van de schotels was een streling voor het oog en de snaak ervan een streling voor de tong. Het rosé bier dat we besteld hadden was heerlijk koud en een van de betere die we ooit hebben geproefd. Dit restaurant is een aanrader! We komen hier dan ook zeker nog vaker terug!