Lijsten

3. 7,5

Brasserie De Stern

De Koog
Nieuwe recensie

sjef en ineke laboyrie heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. sjef en ineke laboyrie's profielfoto
    sjef en ineke laboyrie heeft een recensie geschreven voor De Leckernij

Wij verbleven met onze kinderen en kleinkinderen in het Efteling park Bosrijk omdat wij 40 jaar getrouwd waren op 15 maart 2013. Door de goede recensies kwamen wij bij deze Bistro terecht om dit te vieren.
    Wij hadden ruim van te voren gereserveerd en de tafel stond al op ons te wachten. Vlotte bediening door de twee leuke meiden. Het eten was heerlijk, gezellig lekker ongedwongen, iedereen heeft genoten.

Alleen een kleine opmerking; Vond het jammer daar er niet meer aandacht aan was geschonken dat wij 40 jaar getrouwd waren, de drie gekleurde vlammetjes bij het dessert verhoogde niet echt de feestvreugde en dan na afloop feliciteren was jammer.

2. sjef en ineke laboyrie's profielfoto
    sjef en ineke laboyrie heeft een recensie geschreven voor Eigeweis!
    Internationaal De Koog

De laatste dag, 17 mei, van ons weekje texel hier met zijn vieren en onze hond beau erbij, heerlijk als afscheid gegeten. Prima sfeertje en vriendelijke bediening. Dat de hond ook mee kon was heel fijn. Eten was heerlijk niets op aan te merken komen zeker nog een keer terug. Heel veel succes verder.

3. sjef en ineke laboyrie's profielfoto
    sjef en ineke laboyrie heeft een recensie geschreven voor Brasserie De Stern

Op moederdag 13 mei hier met mijn zwager en schoonzus die 30 jaar getrouwd waren echt lekker gegeten. Van te voren gebeld of ze wat konden regelen voor deze trouwdag.
    Bos bloemen op tafel toen wij kwamen, en het toetje zag er erg leuk uit, hartje met 30, toppie. Dat de hond mee kwam was ook een plus. Je voelt je lekker op je gemak hier, alleen een kleine opmerking: Kokkin als je de zaak binnenkomt doe een schoon leuk schort aan en niet een T-shirt met vlekjes.
    Verder alles toppie, eten prima, service prima, praatjes van de gastheer prima, komen zeker nog een keer terug.
    Groetjes van Ineke,Sjef uit Ijsselstein, Gerard en Coby uit Ermelo en poot van Beau.