• Lid sinds 20 december 2013

Centraal

Heusden

Rhodos

Weert

Simon heeft nog geen foto toegevoegd

1. Simon's profielfoto
    Simon heeft een recensie geschreven voor Centraal
    Internationaal Heusden

Ontvangst was vriendelijk, jassen werden netjes aangenomen. Eenmaal aan tafel kregen we een leuke amuse van het huis.

De menukaart is lekker compact, maar er staan wel een hoop dingen op die je niet overal tegen komt; leuk als je eens wat anders wilt proberen. Gerechten zijn erg goed uitgewerkt met lekkere verschillende smaken en mooie presentatie.

Locatie is erg mooi op het knusse plein in Heusden, binnen is het ook erg mooi en ruimtelijk ingericht.

2. Simon's profielfoto
    Simon heeft een recensie geschreven voor Rhodos

Bij binnenkomst werden we warm onthaalt en onze jassen werden netjes aangenomen, vervolgens naar onze tafel begeleid waar we na een borrel (van het huis) de menukaart kregen.

Nadat ons eten was opgenomen kregen we een klein groenten soepje (van het huis) wat wij heel erg attent vonden. Na een kwartiertje stond de tafel vol met allerlei lekkers, zowel vis als vlees was prima gebakken en smaakte allemaal verschillend (wat ook niet overal het geval is). Toen de gastvrouw te tafel kwam afruimen verteld dat het vlees zo lekker mals was waarna we een trots verhaal kregen over hoe ze aan dat lekkere vlees komt, erg leuk om iemand met zoveel enthousiasme over haar producten te horen praten!

Na het eten koffie gedronken en een desert besteld waarbij we zonder te vragen een extra bordje en bestekje kregen om het desert te delen, ook weer een teken van hoe de gastvrouw meedenkt het zo gezellig mogelijk te maken. Oh... en de koffie is ook echt super!! (Illy) Vervolgens ook nog een kop koffie van het huis gekregen.

Toen we weer vertrokken netjes uitgelaten en nog wat te drinken voor onderweg mee gekregen :-)

Verder: Gastvrouw is echt een schat en zingt af en toe mee wat zeker iets toevoegt aan de sfeer... Aanrader!!

Eten & Drinken: Alles lekker vers en een eigen smaak
    Sfeer: Interieur ziet er leuk uit (het is niet groot) gastvrouw krijgt volgens mij bij iedereen een glimlach op zijn/haar gezicht
    Service: Kan niet beter (je moet wel van een beetje persoonlijke aandacht houden)
    Prijs/Kwaliteit: Iets goedkoper dan de gemiddelde Griek