• Lid sinds 1 februari 2015

Schinvelder Hoeve

Schinveld

1. Shirley's profielfoto
    Shirley heeft een recensie geschreven voor Schinvelder Hoeve

Gisteren hebben mijn zus en ik een High Tea gehad. We hadden door verhalen wel hoge verwachtingen die door binnenkomst en de mooie sfeervolle ruimte alleen maar groeiden. We werden verwelkomt met een glaasje drank voor mijn zus en voor mij verse jus, lekker! De ober vertelde wat er ging komen, een vriendelijke man overigens.

Eerst kwam hij met kippensoep, geserveerd in een theeglas, lekker maar speciaal? Nee niet echt. Erna kregen we een groenten quiche-je, wel lekker maar het leek op eentje die maar in de oven opgewarmd is geworden en niet vers bereid was. Vervolgens kwam een bord met 2 broodjes gerookte zalm en 2 gerookte forel, die met forel vond ik de lekkerste die ertussen zat en etagère met 3x 2 broodjes.
    1: hard broodje met een dikke lap koud ei met verschillende groente erin waaraan niet veel smaak zat met een soort van komkommer sandwichspread en wat rauwkost erop.
    2: zacht broodje met gegrilde kip/ham? en rauwkost. Deze was qua smaak wel lekker.
    3: was een hard broodje gezond die wij overigens niet hebben gegeten omdat we al vrij vol zaten na 3 van zo'n grote broodjes en we nog plek over wilde houden voor de zoete gang.

Onze hoop vestigde zich nu nog op de zoete gang omdat we best al teleurgesteld waren in hetgeen we gehad hadden. Bij de aanblik van de zoete gang was de hoop over. Allemaal kant en klare hapjes en niet bepaald speciaal. We hebben uiteindelijk 20 euro pp betaald, we gingen er zelf van uit dat het 23.50 zou zijn zoals overal aangegeven, wat een meevaller!? Helaas ondanks dat de prijs lager was, was deze High Tea een tegenvaller. We zijn beter gewend voor minder geld, voor ons niet voor herhaling vatbaar. Jammer! (in de bijlage is de zoete gang te zien).