• Lid sinds 1 juni 2015

1. Wereldrestaurant Mierlo

Mierlo

Shing Hu heeft nog geen foto toegevoegd

1. Shing Hu 's profielfoto

Beste,
    Het standaard arrangement is 2,5 uur bij ons. Toen u had aangegeven om 21:15 dat u de 3 uur arrangement wilde was dit zelf geen probleem (aldus van 18:30 tot 21:30) U heeft ook gewoon netjes drinken gekregen tot deze tijd. Jullie waren rond 21:45 weg en waren ook de laatste gasten. Nadat alle gasten zijn vertrokken poetsen wijzelf nog de tafels en etc. U geeft zelf aan dat jullie al buiten het restaurant waren, waarom zouden wij onnodig elektriciteit verspillen en de lampen aan houden?

Met vriendelijke groet,

Wereldrestaurant mierlo

2. Shing Hu 's profielfoto
    Shing Hu vindt Wereldrestaurant Mierlo leuk

Shing Hu

3. Shing Hu 's profielfoto
    Shing Hu vindt de recensie door Rita Huyck voor Wereldrestaurant Mierlo leuk

Rita Huyck

Het eten was er heel lekker, veel te veel keuze, zeker aan te raden

4. a.nooyen

Waren er 21-06-2017. Ze schijnen airco te hebben, maar hebben er niets van gemerkt. Zaten ons kapot te zweten.

5. Grada kraus

Eten was lekker, er werd steeds gevraagd of men drinken wilde bestellen. Ik zeg prima!!

6. Trudy van den heuvel

Eten was goed, personeel heel vriendelijk, alleen jammer dat er geen malt bier was.

7. Shing Hu 's profielfoto

Goedemiddag,
    Uw bericht is me zeer onduidelijk.
    Voor wanneer had u "weer gereserveerd?
    Ik begrijp niet naar wie uw bericht gedoeld is, Naar ons( Wereld Mierlo) of Eet.nu. In iedergeval hebben wij ( Wereldrestaurant Mierlo) u niet gevraagd om af te melden om zonodige kosten te vermijden. Maar het klopt inderdaad dat wij kosten krijgen voor gasten die via Eet.nu reserveren. De gasten zelf krijgen hiervoor geen extra kosten bij.
    Heeft u nog vragen, kunt u ons telefonisch bereiken op 0492- 430231.

Met vriendelijke groet,
    Wereldrestaurant Mierlo

8. Egidia van den Berkmortel

Het was weer goed van eten en gezellig. We komen zeker weer terug.

9. Shing Hu 's profielfoto
    Shing Hu is Fred van Os gordijnen gaan volgen.
  10. M. Verhoeven

Voor ons gezelschap opa, oma, kinderen en kleinkinderen is het uitermate geschikt. De kleinkinderen hebben enorm genoten en konden gelukkig af en toe lopen. Voor de ouderen maakt het concept dat je geneigd bent te snel te eten. De bediening is perfect. Zowel de drank als het eten worden zeer snel aangevuld. Er is steeds voldoende.

11. Jack van den Eijnden

Erg lekker en goed verzorgd.

12. Shing Hu 's profielfoto

Beste,
    jammer dat u het zo heeft moeten ervaren.
    U heeft ons niet gevraagd naar de kerst tarieven en bovendien staan deze vermeld op onze website.
    We hadden onze buffetten wel degelijk uitgebreidt met meer keuzes. Wellicht dat u deze over het hoofd heeft gezien? Deze stonden ook geschreven bij de bakplaat, toetjes en buffetten.
    Daarnaast is het gebruikelijk dat restaurants een toeslag vragen voor kerst. Wij zijn niet het enige restaurant in Nederland.

13. Shing Hu 's profielfoto
    Shing Hu vindt de recensie door Jos nolle voor Wereldrestaurant Mierlo leuk

Lekker eten voor ieder wat wils drankjes werden netjes gebracht. We komen hier zeker terug.