• Lid sinds 18 juli 2010

Wijk aan Zee

Popo

Utrecht

Sharon heeft nog geen foto toegevoegd

1. Sharon's profielfoto
    Sharon heeft een recensie geschreven voor Restaurant Klein Zwitserland

Dit is mijn lievelingsrestaurant! Mijn vriend woont in Wijk aan Zee en wij komen er regelmatig. Hij voor de spare-ribs (die zijn heerlijk mals en goed gekruid) en ik voor de varkenshaas met brie en mostersaus. Als dessert de 'Luilekkerland' omdat we niet kunnen kiezen tussen alle lekkere toetjes.

Het brood dat ze serveren is heerlijk vers en de bediening is snel en vriendelijk, ondanks de drukte.

Het restaurant is sfeervol en betaalbaar en de porties zijn zeer vullend. Zeker een aanrader voor alle strandgangers in de zomer.

2. Sharon's profielfoto
    Sharon heeft een recensie geschreven voor 1618
    Internationaal Wijk aan Zee

Het restaurant ziet er chiq en toch toegankelijk uit. Het personeel is erg ervaren wat betreft wijn en spijscombinaties en zeer behulpzaam bij het kiezen van de juiste wijn. Ik mocht enkele witte wijnen proeven en kon zo de wijn kiezen die ik zelf het lekkerst vond smaken bij mijn coquilles.

Voor een student zijn de prijzen wel iets aan de hoge kant.

3. Sharon's profielfoto
    Sharon heeft een recensie geschreven voor Popo
    Mexicaans Utrecht

Toen ik er ging eten met een groepje vriendinnen was het gezellig druk en het personeel was vriendelijk en snel in de bediening. Wij hebben allen heerlijk gegeten voor een betaalbare prijs. Ik vind het absoluut een aanrader als je van Mexicaans eten houdt.